اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کردستان

با هدف بازآموزی صعود و فرود اضطراری و نجات مصدومان

دوره توان‌افزایی بانوان عضو تیم‌های عملیاتی هلال احمر کردستان برگزار می‌شود

مسؤل تیم‌های توان‌افزایی بانوان جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: دوره توان‌افزایی بانوان عضو تیم‌های عملیاتی هلال احمر با هدف بازآموزی صعود و فرود اضطراری، تجهیزات خودرویی نجات مصدومان و مروری بر مباحث کمک‌های اولیه برگزار می‌شود.

دوره توان‌افزایی بانوان عضو تیم‌های عملیاتی هلال احمر کردستان برگزار می‌شود

سمیه برسان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بانه اظهار داشت: دوره توان‌افزایی بانوان عضو تیم‌های عملیاتی هلال احمر با هدف بازآموزی صعود و فرود اضطراری، تجهیزات خودرویی نجات مصدومان و مروری بر مباحث کمک‌های اولیه برگزار می‌شود.

 کارشناس تیم‌های جستجو و نجات و مسؤل تیم‌های توان‌افزایی بانوان جمعیت هلال احمر استان کردستان افزود: بانوان عضو تیم‌های عملیاتی و امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان دارای قابلیت‌های باالقوه و مؤثری هستند که توانایی‌های خود را بارها در قالب مانورها و حضور در عملیات‌های واقعی امداد و نجات به اثبات رسانده‌اند و می‌توانند در شرایط بحرانی، مکمل و پشتیبان خوبی برای فعالیت‌های امدادی آقایان باشند.

وی تأکید کرد: در قالب این برنامه که به صورت استانی برگزار می‌شود، در مجموع 270 نفر از لیدرها و سرشاخه‌های تیم‌های عملیاتی بانوان عضو جمعیت هلال احمر استان کردستان تا 19 آبان ماه جاری از آموزش‌های لازم برخوردار می‌شوند و مهارت‌های مهم امداد و نجات در شرایط مختلف را به صورت عملی تمرین و مرور می‌کنند

کارشناس تیم‌های جستجو و نجات و مسؤل تیم‌های توان‌افزایی بانوان جمعیت هلال احمر استان کردستان همچنین یادآور شد: به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، یک دوره توان‌افزایی امدادی بانوان عضو جمعیت هلال احمر شهرستان بانه در پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه خان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: 15 نفر از بانوان لیدر و سرشاخه تیم‌های عملیاتی بانوان جمعیت هلال احمر شهرستان بانه در این دوره یک‌روزه شرکت کردند.

انتهای پیام/2330/84

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول