اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

حال هیچ‌کدام از مصدومان واژگونی اتوبوس وخیم نیست/ تمامی مصدومان تا انتهای شب مرخص می‌شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به اینکه وضعیت هیچ کدام از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در گالیکش وخیم نیست، گفت: همه مصدومان این حادثه تا انتهای شب مرخص خواهند شد.

حال هیچ‌کدام از مصدومان واژگونی اتوبوس وخیم نیست/ تمامی مصدومان تا انتهای شب مرخص می‌شوند

عبدالرضا فاضل امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس در حاشیه بازدید از روند درمان و معالجه مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در گالیکش با اشاره به حضور به موقع و فوری اورژانس در صحنه و اقدام به موقع پرسنل درمانی، اظهار کرد: به لطف خدا و با درایت مسوولان محلی به ویژه در حوزه اورژانس و درمان مساله حادی در این حادثه رخ نداده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه 25 نفر از مسافران دچار مصدومیت شده‌اند، افزود: همه مصدومان این حادثه به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) شهرستان مینودشت منتقل شدند و تعدادی به صورت سرپایی مداوا و مرخص شده و الباقی برای درمان تکمیلی به بیمارستان‌های گنبدکاووس منتقل شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با تاکید بر اینکه در حال حاضر 15 مصدوم در دو بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) و شهید مطهری (ره) شهرستان گنبدکاووس بستری و در حال انجام مراحل درمان خود هستند، خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام کادر درمانی این دو بیمارستان انتظار داریم تا عصر امروز و یا انتهای شب همه این مصدومان از بیمارستان مرخص شوند.

فاضل با اشاره به اینکه وضعیت جسمی هیچ کدام از مصدومان وخیم نیست، ادامه داد: به دلیل آنکه ضربات وارد شده به ناحیه سر نبوده و اغلب آسیب‌ها در نواحی اندام و دست و پاست در میان مصدومان هیچ کدام دارای حال و وضعیت وخیم نیستند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول