اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

بطحایی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان اعلام کرد

ورود اسناد لانه جاسوسی به برخی کتب درسی/ تمرین روحیه استکبارستیزی در مدارس

وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از مهم‌ترین هدف‌هایی که ما در تعلیم و تربیت باید تمرین کنیم، روحیه استکبارستیزی و مقابله با زور، ظلم و جور است که باید اتفاق بیفتد.

ورود اسناد لانه جاسوسی به برخی کتب درسی/ تمرین روحیه استکبارستیزی در مدارس

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: همزمانی روز دانش‌آموز با روز استکبار یک پیامی برای آموزش و پرورشی‌ها به ویژه دانش‌آموزان دارد یعنی یکی از مهم‌ترین هدف‌هایی که ما در تعلیم و تربیت باید تمرین کنیم، روحیه استکبارستیزی و مقابله با زور، ظلم و جور است که باید اتفاق بیفتد و این موضوع در برنامه‌های آموزشی و پرورشی باید وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: به نظر می‌آید این تقارن دو روز با همدیگر بسیار پیام بزرگی دارد و امیدواریم بتوانیم در برنامه‌هایی که در آموزش و پرورش به ویژه در حوزه تربیتی و پرورشی دنبال می‌کنیم، این هدف را محقق کنیم.

بطحایی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص ورود اسناد لانه جاسوسی و دستاوردهای انقلاب به کتب درسی، افزود: برخی از این اسناد در بعضی کتاب‌های درسی گنجانده شده است تا دانش‌آموزان با روش‌های شیطانی که آمریکا برای نفوذ و دخالت در کار کشور پیش گرفته بود، آشنا شوند.

وی افزود: البته همچنان به نظر می‌آید کتاب‌های درسی ظرفیت این را دارد که مواردی به ویژه در حوزه دانش‌آموزی و کودکان و تأثیراتی که سیاست‌های شیطانی آمریکا در مسیر تربیت دانش‌آموزان و جوانان پیش گرفته بود به ویژه در قبل از انقلاب مورد شرح و بسط قرار گیرد تا بچه‌ها آشنا شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول