اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون طرح، برنامه و بودجه قوه قضائیه:

رد پای امریکا در تمامی جنایات ضدبشری در جهان مشهود است

معاون طرح، برنامه و بودجه قوه قضائیه گفت: هر جا ترور، جنایات و پیمان‌شکنی، فساد و ناپاکی، کودک‌کشی، نفس‌کشی، قتل وغارت، ظلم و تاریکی و تکبر و ریا وجود داشته باشد و یا نقض عهد و پیمانی مشاهده شود، قطعا پای شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و خبیث در میان است.

رد پای امریکا در تمامی جنایات ضدبشری در جهان مشهود است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم عزیزی پیش از ظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی 13 آبان امسال سنندج که با حضور حماسی دانش‌آموزان، دانشجویان، اصناف و بازاریان، کارکنان ادارات، روحانیون و غیره برگزار شد، اظهار کرد: جوانان ما به عنوان بزرگترین سرمایه ایران اسلامی، همواره بصیر، شجاع، غیور و دشمن‌شناس و مقاومند و می‌دانند که آمریکای جنایتکار دشمن شماره یک کشور سرافراز ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه همه مردم ایران و مسلمان تا آخرین نفس با آمریکای جنایتکار مبارزه می‌کنند و توطئه‌هایشان را یکی پس از دیگری خنثی می‌کنند، افزود: ایران اسلامی در صحنه‌های علمی و پیشرفت پرچمدار است و با اقتدار در برابر دشمنان و جنایتکاران خواهد ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: در 13 آبان امسال در سنندج با صدای رسا اعلام می‌کنیم، ای آمریکا، استکبار و ای دشمن خدا و رسول خدا(ص) و قرآن کریم 40 سال علیه ملت رشید و مقاوم ایران توطئه کردی و بزرگترین جنایات بشری را مرتکب شدی اما همه توطئه‌هایت خنثی و انقلاب اسلامی ایران پیروز میدان است.

معاون طرح و برنامه و بودجه قوه قضائیه یادآور شد: مردم شریف و همیشه پیروز ایران اسلامی جانفشانی کرد و خون داد و پاداش پیروزی خود را در برابر ظلم و ستم گرفته و خواهند گرفت و هوشیارتر از همیشه پای انقلاب ایستاده و خواهند ایستاد و دشمنان باید بدانند با کشتار مردم و اغتشاشات و آشوب‌ها و فتنه‌هایشان به جایی نرسیده و نخواهند رسید.

عزیزی اعلام کرد: آمریکا  با صرف هزینه‌های هنگفت و فسادی که به راه انداختند راه به جایی نبرده و نخواهند برد و علیرغم توطئه‌های مختلف پی در پی شکست خورده است اما با بی‌حیایی چون خوی شیطانی و نیرنگ دارد همچنان در پی توطئه‌افکنی است.

وی با بیان اینکه مردم انقلابی ایران اسلامی متکلم به اخلاق الهی بوده و حق‌طلب و دلاور هستند، افزود: این مردم حامی مظلومان، مستضعفان بوده و فداکار، ایثارگر و مقاوم هستند و در همه عرصه‌ها غیور، دشمن‌شناس، دشمن‌ستیز و صابر و مبارز بوده‌اند.

وی اعلام کرد: ملت ایران با اتحاد، همبستگی، استقامت، اتکاء به خدا در قله سرافرازی هدایت علم، سعادت و عدالت راست‌قامت ایستاده‌اند و این ویژگی‌ها الهام گرفته از مکتب اسلام و رسول خداوند است.

معاون طرح و برنامه و بودجه قوه قضائیه بیان کرد: فریاد عزت این مردم هر سال بیشتر از سال گذشته با برافراشته شدن پیام عاشورا در اربعین که رزمایشی جهانی است نمود دارد که همواره خواستار سعادت جامعه بشری هستند.

عزیزی عنوان کرد: بکارگیری سلاح شیمیایی و اورانیوم غنی‌شده، شکنجه در زندان، بمباران شیمیایی، جنایات ویتنام، راه‌اندازی القاعده، کشتار مردم افغانستان و غیره توسط آمریکا باعث شده که این کشور همواره بنیاد تبعیض و فساد تلقی شود.

وی اضافه کرد: آمریکا قدرت سختش را با نابودی معنوی و افسردگی نیروهایش از دست داده و نقشه‌های شیطانی آمریکا جز ضربه‌زدن به خودش کار به جایی نخواهد برد چرا که پیروزی با مردم مومن و انقلابی و مسلمان است.

وی با اشاره به رد پای شیطانی آمریکا در همه جای جهان خاطرنشان کرد: هر جا ترور، جنایات و پیمان‌شکنی، فساد و ناپاکی، کودک‌کشی، نفس‌کشی، قتل وغارت، ظلم و تاریکی و تکبر و ریا وجود داشته باشد و یا نقض عهد و پیمانی مشاهده شود، قطعا پای شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و خبیث در میان است.

معاون طرح و برنامه و بودجه قوه قضائیه اضافه کرد: پشت همه جنایات علیه مردم مظلوم فلسطین نیز آمریکاست که بزرگترین ناقض حقوق بشر به شمار می‌رود.

عزیزی اعتماد به آمریکا را اعتماد به گرگ‌های وحشی خواند و عنوان کرد: مردم آزادی‌خواه، عدالتخواه و حق‌طلب جهان بدانند  که هر کشوری که به آمریکا اعتماد کند به شیطان اعتماد کرده که هیچ خیری نخواهد دید و نتیجه آن زیان مادی و معنوی است.

وی در پایان اضافه کرد: مردم ما به ویژه جوانان با دشمن‌شناسی، پرچمدار الگوی اسلامی ـ پیشرفت تعالی بخش کشور هستند و همواره با رهبر کشور تجدید پیمان نموده و قطعا رمز عزت و سرافرازی نیز همین خواهد بود.

در این مراسم شرکت ‌کنندگان فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا سردادند و پرچم آمریکای جنایتکار را به آتش کشیدند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول