اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حاجی‌دلیگانی در نطق میان دستور:

سازمان تعزیرات حکومتی کالاهای احتکار شده مکشوفه را در جامعه به حراج بگذارد

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: سازمان تعزیرات حکومتی کالاهایی را که در انبارهای احتکار شده کشف می‌کنند بلافاصله در مرعا و منظر مردم به حراج و به فروش بگذارند تا مردم عملکرد آنها را ببینند.

سازمان تعزیرات حکومتی کالاهای احتکار شده مکشوفه را در جامعه به حراج بگذارد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (دوشنبه 14 آبان 97) گفت: حضور حماسی مردم و دانش‌آموزان در تجمع روز 13 آبان (روز مبارزه با استکبار) وظیفه همه ما را سنگین‌تر می‌کند چرا که همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بالاترین مبارزه با استکبار همانا خدمت صادقانه به مردم است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ریاست رئیس جمهور بر شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا اظهار داشت: آقای رئیس جمهور از این فرصتی که برای اولین بار در اختیار یک رئیس جمهور در کشور ما قرار گرفته استفاده بهینه داشته باشید. این که شما مسئولیت شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه را بر عهده دارید و حمایت‌های خاصی از جانب مقام معظم رهبری و مجلس از شما صورت می‌گیرد در جهت حل مشکلات اقتصادی از این حمایت‌ها و فرصت‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: آقای رئیس جمهور شما علاوه بر این اختیارات بر اساس اصول 60 و 113 قانون اساسی وظیفه دارید قانون اساسی را اجرا وحقوق شهروندان را ادا کنید.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور مجلس هم که از شما حمایت ویژه داشته بنابراین حجت بر شما و همه ما تمام است که بتوانیم به مردم خدمت صادقانه داشته باشیم. 

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای رئیس جمهور اجرای اصل 28 قانون اساسی درباره لزوم ایجاد اشتغال برای همه مردم را به شما یادآوری می‌کنم ما امروز حدود 4 میلیون بیکار در کشور داریم به داد اینها برسید. آقای رئیس جمهور گزارش دهید که چه اقدامی در مورد اجرای اصل 29 قانون اساسی درباره تأمین اجتماعی برای همه و درباره اجرای اصل 31 قانون اساسی درباره تأمین مسکن برای همه چه اقداماتی صورت گرفته است. 

وی افزود: مردم انتظار دارند که تیم اقتصادی دولت به نحوی برنامه‌ریزی کند که وضعیت اشتغال، درآمدزایی خانوارها، معیشت مردم با رونق اقتصادی بهبود پیدا کند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: از آقای نوبخت انتظار دارم که در بودجه 98 پرداخت 50 هزار میلیارد تومان طلب تأمین اجتماعی را دولت در دستور کار قرار دهد و از وزیر کار انتظار داریم که نسبت به متناسب‌سازی حقوق کارگران بازنشسته اقدام کند. 

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از سازمان تعزیرات حکومتی انتظار است که کالاهایی را که در انبارهای احتکار شده کشف می‌کنند بلافاصله در مرعا و منظر مردم به حراج و به فروش بگذارند تا مردم عملکرد آنها را ببینند. 

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: از معاون اول رئیس‌جمهور انتظار داریم تصمیم اشتباهی را که در باره درمان جانبازان گرفته شده اصلاح شود و همچنین در رابطه با راه‌پیمایی اربعین از دولت انتظار داریم تا به گونه‌ای عمل شود تا در اربعین سال آینده مردم مشکل جا به جایی و مشکل دریافت ارز نداشته باشند.
وی افزود: از سازمان حفاظت محیط زیست انتظار داریم که از موضوع دفن پسماندهای خطرناک در برخوار جلوگیری کند و مردم این شهر را آزرده‌خاطر نکند. 

حاجی‌دلیگانی در پایان با اشاره به دیگر مشکلات حوزه انتخابی خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول