اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

سایه خورشید در دانشگاه آزاد تهران مرکز

مراسم استقبال از پرچم حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و اقامه عزا در مجتمع ولایت دانشگاه آزاد تهران مرکز با حضور خادمان آستان قدس رضوی، دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه و جمعی از مردم محله سوهانک برگزار شد.

سایه خورشید در دانشگاه آزاد تهران مرکز

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، در ایام ارتحال رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مراسم معنوی استقبال از پرچم حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و اقامه عزا در مجتمع ولایت دانشگاه آزاد تهران مرکز با حضور خادمان آستان قدس رضوی و بیش از هزار و دویست نفر از دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه و جمعی از مردم محله سوهانک برگزار شد.

در این مراسم دسته عزاداری همراه با شاخه‌های گل در ابتدا بر سر مزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه جمع شده و صلوات خاصه و زیارت نامه شهدا قرائت شد و سپس در مسجد جامع نور ولایت دانشگاه بعد از نماز جماعت با سخنرانی یکی از خدام حرم و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و ذکر توسل ادامه پیدا کرد. 

 براساس این گزارش، این مراسم معنوی با هدیه های متبرک امام رضا (ع) و نیز پذیرایی و قرعه کشی برای شانزده نفر از حاضران برای سفر به مشهد مقدس پایان یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول