اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

در دیدار سالارآملی و معاون سازمان امور تحصیلی مالزی بررسی شد

راه‌های تقویت و گسترش همکاری‌های علمی ایران و مالزی

گسترش همکاری‌های علمی و تحقیقاتی ایران و مالزی در دیدار قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و معاون سازمان امور تحصیلی مالزی بررسی شد.

راه‌های تقویت و گسترش همکاری‌های علمی ایران و مالزی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در دیدار حسین سالار آملی قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین المللی وزارت علوم و ذاکی بن ذکریا معاون سازمان امور تحصیلی مالزی، سالارآملی ضمن تشریح ظرفیت‌ها و دستاوردهای علمی و تحقیقاتی ایران در سطح ملی و بین المللی به بیان سیاست‌های کلان حوزه بین الملل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران در سه محور انتقال دانش وتجاری سازی تحقیقات، توسعه و تقویت دوره‌های فنی و حرفه‌ای و بین‌الملللی سازی مجموعه آموزش عالی کشور پرداخت.

وی در ادامه از آمادگی وزارت علوم برای میزبانی از وزیر آموزش مالزی و رؤسای دانشگاه‌های برتر آن کشور خبر داد.
دراین دیدار دو طرف با توجه به مشترکات فرهنگی و مذهبی فیمابین، بر لزوم تقویت همکاری‌های علمی و تحقیقاتی بین دو کشور مسلمان ایران و مالزی تاکید کردند.
امضای یادداشت تفاهم همکاری، تدوین نقشه راه و برنامه اجرایی همکاری‌های علمی، تبادل استاد، محقق، دانشجو و فرصت‌های مطالعاتی، تبادل بورس کوتاه مدت و تأسیس شعبه دانشگاهی در مالزی از جمله مواردی بود که در این دیدار در خصوص زمینه‌های همکاری دو طرف مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول