اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان خبر داد

حمایت کمیته امداد از 106 بیمار مبتلا به سرطان در زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از حمایت کمیته امداد از 106 بیمار مبتلا به سرطان در زنجان خبر داد.

حمایت کمیته امداد از 106 بیمار مبتلا به سرطان در زنجان

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که قابل توجه کمیته امداد در حمایت از جامعه هدف این نهاد است سلامت و سالم‌سازی جامعه هدف است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 34 هزار و 249 نفر زیرپوشش این نهاد در استان زنجان هستند، گفت: این نفرات در قالب 20 هزار و 169 خانوار درمجموع 4.1 درصد جمعیت استان را تشکیل می‌دهند که برای همین گروه خدمات حمایتی بهداشتی متعددی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمات بهداشتی این نهاد با همکاری ارگان‌های ذیربط انجام می‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر 8 هزار مددجوی کمیته امداد استان زنجان از خدمات بیمه‌ای این نهاد بهره‌مند هستند.

صفری با اشاره به اینکه براساس پایش و ارزیابی انجام شده از مجموع 866 بیمار صعب‌العلاج و خاص زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان 106 مددجو مبتلا به سرطان هستند، گفت: با توجه بیشتر به تغذیه و بهداشت این گروه از جامعه هدف، سطح سلامت آنها ارتقا می‌یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از همکاری این نهاد با انجمن خیریه مهرانه خبر داد و افزود: این فعالیت به منظور پیشگیری از سرطان و انجام آموزش‌های لازم برای مددجویان صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 106 مددجوی کمیته امداد استان زنجان مبتلا به سرطان هستند، افزود: تلاش می‌کنیم با توجه بیشتر به تغذیه و بهداشت این گروه از جامعه هدف، سطح سلامت آنها ارتقاء یابد.

صفری در ادامه به سایر اقدامات حمایتی این نهاد طبق نیازهای مددجویان اشاره کرد و گفت: ایجاد 738 فرصت شغلی جدید برای مددجویان زنجانی، پرداخت بیش از 54 میلیون تومان اجاره مسکن، ارائه تسهیلات سربازی به 69 نفر از فرزندان مددجوی استان زنجان، پرداخت 509 جهیزیه و هدیه ازدواج، واگذاری 401 فقره انشعاب رایگان، پرداخت قریب به 26 میلیارد تومان کمک‌ معیشت از جمله خدماتی است که در نیمه نخست امسال به گروه‌های مختلف مددجویی ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان نقش خیرین را در ارائه خدمات به جامعه هدف این نهاد تاثیرگذار و کاربردی اعلام کرد و افزود: همراهی و همدلی خیرین با کمیته امداد موجب ارائه خدمات بهتر توسط این نهاد شده است.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول