اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

مسابقات تکواندو قهرمانی کشور، جام سفیر با حمایت ویژه شرکت ال جی با اهدای جوایز به قهرمانان به اتمام رسید

چهلمین دوره مسابقات تکواندو قهرماني كشور جوانان و بزرگسالان، در دو بخش زنان و مردان با عنوان «جام سفير کره جنوبي» با اسپانسری شرکت ال‌جی و به ميزباني خانه تکواندو تهران برگزار شد. مسابقات جام سفیر از 11 آبان ماه به مدت چهار روز متوالی برگزار شد که شامل مسابقات خانم ها در دو روز ابتدایی و مسابقات آقایان در دو روز آخر بوده است. افتتاحیه این دوره از مسابقات روز یکشنبه مورخ 13 آبان صورت رسمی با حضور سفیر کره، رییس فدراسیون تکواندو و مدیر عامل ال‌جی درمجموعه ورزشی خانه تکواندو برگزار شد.

مسابقات تکواندو قهرمانی کشور، جام سفیر با حمایت ویژه شرکت ال جی با اهدای جوایز به قهرمانان به اتمام رسید

این مسابقات که مهم‌ترین دوره مسابقات کشوری تکواندو در سال محسوب می‌شود، به‌خاطر حمایت سفارت کره «جام سفیر» نام گرفته است و به مدت چهار روز و با حضور 125 تکواندوکار در قالب 30 تیم در بخش بانوان و 224 تکواندوکار در غالب 31 تیم در بخش آقایان و از شهرهای آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، کیش، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان و یزد به میزبانی هیات تکواندوی استان تهران و در مجموعه ورزشی خانه تکواندو برگزار شد.

مسابقات جام سفیر در چند سال گذشته نیز با پشتیبانی و حمایت ویژه شرکت ال‌جی برگزار شده و امسال هم این شرکت کره‌ای علاوه بر قبول اسپانسری کلیه جوایز این دوره، هزینه ای معادل جوایز نقدی نفرات اول و دوم نیز بابت پیشرفت و گسترش تکواندو در مناطق محروم اختصاص داده است.

در پایان این دوره از این رقابتها در بخش آقایان ، البرزی ها با تصاحب 2 مدال طلا، یک نقره ، یک برنز و 49 امتیاز موفق شدند بر سکوی قهرمانی بایستند ، تکواندوکاران مازندرانی با کسب 2 مدال طلا ، 1 نقره و 43 امتیاز نایب قهرمان این رویداد لقب گرفتند و آذربایجان شرقی نیز با 2 مدال طلا و 40 امتیاز عنوان سومی را کسب کرد.

دربخش خانم ها تیم مازندران با کسب 3 مدال طلا ، دو نقره ، یک برنز و 67 امتیاز مقتدرانه عنوان قهرمانی را به تصاحب خویش در آورد ، بانوان تهرانی با دو مدال طلا ، یک نقره ، دو برنز و 53 امتیاز برسکوی نایب قهرمانی ایستادند و تکواندوکاران البرز نیز با دو مدال طلا ، یک نقره ، دوبرنز و 51 امتیاز عنوان سومی را بدست آوردند.

امسال ال‌جی به نفرات برتر این دوره از مسابقات جوایز نفیسی از جمله یک دستگاه هدست Tone-Series و جوایز نقدی  جمعاً به ارزش 1.600.000.000 ریال اهدا کرد؛ که بخشی از این مبلغ در راستای گسترش ورزش تکواندو در مناطق محروم اختصاص داده می شود.

گفتنی است سفیر کره جنوبی و مدیر عامل شرکت ال‌جی نیز در مراسم اختتامیه حضور داشتند که به همراه رییس فدراسیون تکواندو از اردو تیم ملی تکواندو نیز بازدید نمودند. حائز اهمیت است مدال آوران این رقابت‌ها برای حضور در مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم‌ملی جوانان و بزرگسالان دعوت می‌شوند.

آقای دی اس ان مدیر شرکت ال‌جی در ایران گفت: ال جی در ادامه حمایت از جوانان ایرانی، در جهت اشاعه ورزش تکواندو و ایجاد انگیزه برای جوانان ایرانی بر حضور قوی در مسابقات اقدام به حمایت مالی از این مسابقات کرده ایم. امیدواریم ورزشکاران ایرانی نیز در عرصه جهانی موفقیت های بزرگی کسب کنند.

این مسابقات از تاریخ 11 آبان ماه تا 14 آبان ماه به مدت چهار روز در مجموعه ورزشی خانه تکواندو تهران برگزار شد.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول