اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

دعوت از 14 کشور برای حضور در جشنواره فناوری رسانه/ رایزنی با وزارت امورخارجه

مسئول کارگروه مدعوین خارجی پانزدهمین جشنواره سراسری فناوری رسانه از دعوت از 14 کشور برای حضور در این اجلاس خبر داد.

دعوت از 14 کشور برای حضور در جشنواره فناوری رسانه/ رایزنی با وزارت امورخارجه

«مهدی سیاسی‌فر» مسئول کارگروه مدعوین خارجی پانزدهمین جشنواره سراسری فناوری رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس با اشاره به تلاش معاونت توسعه و فناوری رسانه برای حضور هر چه بهتر و بیشتر مدعوین خارجی گفت: با توجه به طولانی بودن این دعوت، مکاتبات ما با وزارت امورخارجه از شهریور ماه آغاز شد و هم اکنون در آستانه برگزاری اجلاس در انتظار ورود مهمانان هستیم.

وی با تاکید بر اهمیت حضور کشورهای عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه در این اجلاس گفت: کارگروه مدعوین خارجی از ۱۴ کشور برای حضور در اجلاس دعوت کرد که در این میان اعضای اتحادیه نیز حضور داشتند.

به گفته سیاسی فر هم اکنون ما میزبان کشورهای افغانستان، سریلانکا، عمان، قرقیزستان، ازبکستان و هند هستیم و برخی دیگر از مدعوین نیز در صورت فراهم شدن شرایط شان حتما در اجلاس حضور خواهند داشت.

سیاسی فر گفت: روسای رادیو و تلویزیون دولتی، معاونین فنی، کارشناسان ارشدفنی، اساتید مطرح دانشگاه در زمینه فناوری رسانه و مدیران فنی اتحادیه های رسانه ای از مهمترین مهمانان اجلاس پانزدهم هستند.
مدیر کل ماهواره ادامه داد: رایزنی ها با مسئولین بالا رتبه کشورها در اجلاس ها و نمایشگاه های تخصصی مانند ABU، IBC و... صورت گرفته و در انتظار حضور استادان دانشگاه Essex و اکسفورد تا مدیر فنی ABU  هستیم.
مسئول کارگروه مدعوین خارجی تاکید کرد: حضور کارشناسان و مدیران ارشد رسانه از کشورهای فرانسه، آلمان و پرتغال در کنار روسای رادیو تلویزیون افغانستان، عراق و سریلانکا به برگزاری هر چه بهتر نشست‌های اجلاس کمک زیادی خواهد کرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول