اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای اصفهان خبر داد

اعاده حیثیت انجمن حمایت از کودکان بهشت با دستگیری سارق

رئیس پلیس فتای اصفهان در نشست خبری انجمن حمایت از کودکان بهشت گفت: به دنبال شکایت این انجمن مبنی بر سوءاستفاده از نام و اعتبار انجمن در فضای مجازی، پلیس این موضوع را پیگیری و به نتیجه رساند.

اعاده حیثیت انجمن حمایت از کودکان بهشت با دستگیری سارق

به گزارش خبرگزاری فارس، مصطفی مرتضوی در نشست خبری انجمن حمایت از کودکان بهشت که عصر امروز در محل این انجمن برگزار شد گفت: به دنبال شکایت این انجمن مبنی بر سوءاستفاده از نام و اعتبار انجمن در فضای مجازی، پلیس این موضوع را پیگیری و به نتیجه رساند.

وی با اشاره به این که به دنبال شکایت انجمن حمایت از کودکان بهشت 34 شاکی اقتصادی دیگر هم شاکی این پرونده شده‌اند افزود: با توجه به این که این مؤسسه هیچ فعالیت اینترنتی نداشته و جز مراکزی است که دارای شماره ثبت بوده و سالهاست که به صورت سنتی در حال انجام وظیفه است بنابراین برای خیرین و مردمی که علاقمند کمک به این مرکز هستند هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان در مورد نحوه ی دستگیری متهم این پرونده تصریح کرد: این شخص که در خارج از کشور، با درگاهی جعلی و به نام انجمن حمایت از کودکان بهشت مشغول سرقت از حساب‌های خیرین بوده پس از شکایت این انجمن شناسایی و به دنبال ورود وی به کشور طی 24 ساعت دستگیر می‌شود.

مدیر انجمن حمایت از کودکان بهشت در ادامه این نشست گفت: این مؤسسه از سال 76 شروع به فعالیت خود کرده و هم‌اکنون در سال 21 خدمت‌رسانی به مراجعان هستیم، در این سال‌ها هیچ شکایتی نداشته‌ایم و بچه‌ها با رضایت کامل در بخش‌های مختلف امور خیریه در حال استفاده از خدمات ما هستند.

بنفشه خاموشیان افزود: در حدود 450 عضو معلول حرکتی، ذهنی داریم که در 7 رشته مهارتی در حال یادگیری هستند و به لطف خیرینی که همیشه همراه ما بوده‌اند هیچ هزینه‌ای ‌برای یادگیری این مهارت‌ها پرداخت نمی‌کنند.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت به وجود آمده تصریح کرد: ما امیدواریم که عامه  مردم و نیز خیرین جدید ما را از ادامه همراهی‌شان بی‌نصیب نگذارند چرا که ما برای حمایت از مددجویان در قسمت‌های مختلف از جمله توانبخشی، خرید وسایل کار درمانی و گفتار درمانی و تجهیزات توانبخشی نیازهای زیادی داریم که تنها با حمایت خیرین تأمین خواهد شد.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول