اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس

رئیس علوم پزشکی فسا تاکید کرد

لزوم همکاری دوسویه دانشگاه‌ پزشکی فسا و جهرم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: دانشگاه‌های جهرم و فسا می‌توانند با استفاده از توانمندی‌ها و اشتراکات خود در زمینه‌هایی چون درمان، بهداشت، غذا و دارو، آموزش و پژوهش با یکدیگر همکاری و مشکلات را از سر گذرانند.

لزوم همکاری دوسویه دانشگاه‌ پزشکی فسا و جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از فسا، علی‌اصغر خالقی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک هیأت رئیسه و مدیران ستادی دانشگاه‌های علوم پزشکی فسا و جهرم که به میزبانی شهرستان فسا برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس و بی‌سابقه کنونی کشور و مشکلاتی که وجود دارد هر دو دانشگاه می‌توانند با استفاده از توانمندی‌ها و اشتراکات خود در زمینه‌هایی چون درمان، بهداشت، غذا و دارو، آموزش و پژوهش با یکدیگر همکاری و مشکلات را از سر گذرانند. 

وی افزود: با همکاری و مساعدت می‌توان زمینه‌های تحول را در هر دو دانشگاه ایجاد کرده و برخی از رشته‌های نوین و بین رشته‌ای را به‌صورت مشترک در هر دو دانشگاه داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا بیان کرد: برای اجرای موفق پروژه‌های بزرگ تحقیقاتی و پژوهشی نیاز به همیاری و همکاری دو سویه دانشگاه‌ها است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز در این نشست گفت: هر دو دانشگاه در زمینه‌ درمان پیشرفت‌های خوبی داشته اما در زمینه آموزش نیاز به تلاش بیشتری دارند. 

محمد رحمانیان افزود: دانشگاه‌ باید برای تحقق پیشرفت‌های آموزشی و پژوهشی، مطالبات خود را نسبت به دانشگاه مادر افزایش داده و در امر آموزش جهشی نوین داشته باشند. 

وی بیان کرد: گرفتن ماموریت‌های ملی و استانی باید اولویت هردو دانشگاه باشد و در راستای بهتر انجام شدن ماموریت‌ها، خوب است که هر دو دانشگاه با هم عمل کرده و ماموریت‌هایی را به‌صورت مشترک به عهده بگیرند.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول