اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار اشتری خبر داد

قول مساعد دولت پاکستان برای آزادی مرزبانان ایرانی/ برخورد قاطع با تعدی‌کنندگان به پلیس

فرمانده نیروی انتظامی کشور، از قول مساعد دولت پاکستان برای آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی خبر داد.

قول مساعد دولت پاکستان برای آزادی مرزبانان ایرانی/ برخورد قاطع با تعدی‌کنندگان به پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار حسین اشتری امروز در حاشیه بازدید از پاسگاه مرزی اینچه‌برون در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان، درباره آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده کشورمان اظهار کرد: از طریق دستگاه دیپلماسی و فرماندهان نظامی موضوع پیگیری شده و دولت پاکستان قول مساعد داده و امیدواریم در موعد مقرر شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

وی درباره اتفاق اخیر تعدی به ماموران پلیس راه در جاده هراز و اقدامات پیش‌بینی شده برای صیانت از حقوق ماموران پلیس، گفت: آن اتفاق مربوط به سه ماه گذشته در استان مازندران بود و بلافاصله همکارانم آن افراد مجرم را شناسایی و دستگیر کردند و تحویل مراجع قضایی دادند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: پرونده با سرعت رسیدگی شد و یکی از همکاران ما معالجه شده و همکار دیگر نیز در حال طی مراحل درمانی است.

سردار اشتری تاکید کرد: از این اتفاقات خیلی زیاد نیست، بلکه انتشارش زیاد شده است؛ مردم علاقه خاصی به پلیس داشته و همکاری خوبی با پلیس دارند و آن کسانی هم که به ماموران تعدی می‌کنند بدانند مقتدرانه و محکم با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول