اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس:

دیده بان شفافیت و عدالت به دنبال رفع فساد در کشور است

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت‌های دیده بان شفافیت و عدالت صرفا با کمک اعضای آن انجام می‌شود و به دنبال رفع فساد و شفافیت در کشور است.

دیده بان شفافیت و عدالت به دنبال رفع فساد در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد امیرآبادی پیش از ظهر امروز در سومین گردهمایی دفاتر نمایندگی دیده بان شفافیت و عدالت استان‌ها در سالن همایش‌های پژوهشکده علامه طباطبایی با اشاره به ویژگی‌های دیده بان شفافیت و عدالت اظهار کرد: این نهاد به دنبال رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن بدون وابستگی به سازمان خاصی است.

وی ادامه داد: دیده بان شفافیت و عدالت یک نهاد مردمی است که به دنبال رفع فساد در جامعه و رسیدن به شفافیت در آن است، دیده بان شفافیت و عدالت دارای هیچ گونه درآمد دولتی و سازمانی نیست.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های دیده بان شفافیت و عدالت صرفا با کمک اعضای آن انجام می‌شود و این سازمان اساسا امکان استفاده از کمک‌های مالی سازمان‌ها و نهادهای مختلف را ندارد، چون به دنبال رفع فساد و شفافیت در کشور است.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول