اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمانشاه

مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی کرمانشاه خبرداد

سرنشین خودرو سمند در تصادف جاده کرمانشاه - کامیاران در آتش سوخت

مدیر روابط عمومی حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: تصادف در محور کرمانشاه- کامیاران سبب آتش گرفتن خودرو و جان‌باختن یکی ازسرنشینان شد.

سرنشین خودرو سمند در تصادف جاده کرمانشاه - کامیاران در آتش سوخت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ساعت 19  شب گذشته در هوایی بارانی و جاده‌ایی لغزنده، در محور کرمانشاه- کامیاران یک دستگاه خودروی سمند با سبقت غیرمجاز با یک دستگاه کامیون که در روبروری آن در  حرکت بود، برخورد می‌کند.

در این حادثه رانندگی پس از برخورد رخ به رخ 2 وسیله نقلیه، خودروی سمند دچار حریق می‌شود.

مدیر روابط عمومی حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در این خصوص، اظهار داشت: تصادف در محور کرمانشاه- کامیاران سبب آتش گرفتن خودرو و جان‌باختن سرنشین آن شد.

اکبر آزادی در توضیح این حادثه، افزود: عصر روز گذشته در دارشادمان محور کرمانشاه- کامیاران خبر یک فقره تصادف به فوریت‌های پزشکی گزارش شد.

وی ادامه داد: با اعزام اکیپ فوریت‌های پزشکی مشاهده شد که در برخورد خودرو سمند با تریلر، خودرو سمند دچار حریق شده و 100‌درصد می‌سوزاد که به دنبال آن راننده نیز با سوختن در آتش، جان خود را از دست می‌دهد.

رئیس پلیس راه کرمانشاه  نیز در گفت‌وگو با فارس ضمن تایید مرگ راننده خودرو سمند در آتش از زخمی شدن راننده کامیون نیز خبر داد و افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته، سبقت ممنوع و تجاوز به چپ خودروی سمند علت وقوع این حادثه تاسف‌بار بوده است.

سرهنگ محمد حیدری با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ، گفت: عدم توجه به قوانین رانندگی و وجود این ذهنیت اشتباه که حادثه‌ای برای من رخ نمی‌دهد موجب تلفات بسیاری در جاد‌ه‌های استان شده است.

وی گفت: در حادثه شب گذشته، راننده سمند برای لحظه‌ای زودتر رسیدن، حادثه تلخی برای خود رقم زد و در آتش تفکر اشتباه خود سوخت.

حیدری در پایان از رانندگان خواست در روزهای پایانی هفته که شاهد بارش باران در اغلب محورهای استان خواهیم بود با احتیاط کامل رانندگی کنند تا حادثه‌ای برای خود و دیگران اتفاق نیفتد.

انتهای پیام/پ/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول