اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ایلام

امام جمعه شهرستان مهران

لازمه صدور انقلاب به جهان، حفظ وحدت است

امام جمعه شهرستان مهران گفت: منویات خبیثانه دشمنان اسلام و مسلمانان از طریق ایجاد شکاف بین صفوف مسلمین تامین می شود لذا ایجاد تفرقه و اختلاف از مختصات ظالمان است, پس با اختلاف افکنی و تفرقه نمی توانیم انقلاب را صادر کنیم.

 لازمه صدور انقلاب به جهان، حفظ وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس در ایلام, حجت الاسلام و المسلمین امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان، ضمن دعوت عموم مردم و مسئولین به رعایت تقوای الهی و اشاره به میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) و هفته وحدت گفت :
وحدت و دوری از تفرقه یکی از مقوله های مهم در حوزه سیاست و اجتماعی و مذهبی است که عقل و نقل لزوم و وجوب آن را خصوصا در زمان ما تایید می کنند.


امینی تصریح کرد: ثمره اول وحدت بین مسلمین هم دلی مسلمین و انگیزه آنان در مبارزه با استکبار و در راس آن آمریکا و انگلیس و صهیونیسم است.

وی ادامه داد: اگر مسلمین از تفرقه و اختلاف پرهیز کنند و وحدت میان خود را حفظ کنند در یک صف علیه استکبار و ظلم قرار خواهند گرفت و قدرت مسلمان افزایش پیدا خواهد کرد و برعکس هر کجا تفرقه باعث شکاف بین مسلمین شده است از همانجا دشمن وارد می شود و به اسلام و مسلمانان ضربه می زند.

وی افزود :دشمن می خواهد مسلمان بجای مبارزه علیه ظالم یعنی استکبار و رژیم منحوس صهیونیستی و بجای دفاع از مظلومان جهان علی الخصوص مردم مظلوم فلسطین علیه خودشان شمشیر بکشند و به خود مشغول شوند.


امینی تشریح کرد: منویات خبیثانه دشمنان اسلام و مسلمانان از طریق ایجاد شکاف بین صفوف مسلمین تامین می شود لذا تفرقه و اختلاف از مختصات ظالمان است که شعارشان تفرقه بیانداز و حکومت کن است زیرا جامعه ایی که دچار تفرقه شده است بجای مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم به خودشان می پردازند و ظالم می تواند در آرامش حکومت کند و سیاست های استکباری و استعماری خود را در منطقه ادامه دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سپس با اشاره به ثمره دوم از ثمرات وحدت گفت :
ثمره دوم از ثمرات وحدت صدور انقلاب به جهان اسلام و سپس به همه جهان است و لازمه صدور انقلاب به جهان، حفظ وحدت است با تفرقه و اختلاف ما نمی توانیم انقلاب مان را صادر کنیم.

وی ادامه داد: لذا حکام جور منطقه مثل آل سعود و آل خلیفه و سایر حکام منطقه به خوبی به این نکته واقف شده اند از این جهت است که آنان برای بقای حکومت ظالمانه خود اختلافات فرقه ایی را گسترش می دهند.


رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سپس با اشاره به برخی حرف های نادرست بعضی از وزرای استیضاح شده گفت: متاسفانه در هفته ای که گذشت یک از وزرای ناکارآمد که استیضاح شده بود یک سری حرف های نامربوط زده بود و به جای انتقاد از اشراف و حقوق بگیران نجومی از حقوق اقشار ضعیف جامعه انتقاد کرده بود.

وی در پایان اذعان داشت: آن وزیر استیضاح شده ای که با کمال وقاحت افتخار می کند که حتی یک واحد مسکونی افتتاح نکرده است درد بی خانمان بودن را نچشیده این گونه تفکرات اشرافی و لیبرالی با هویت انقلاب اسلامی بیگانه است دولت نباید از اینگونه افراد با تفکرات فرعونی و ارباب رعیتی در کابینه استفاده کند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول