اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان جنوبی

عبادی به فارس از جزئیات دیدار با نوبخت خبر داد

قول «نوبخت» برای سفر به خراسان‌جنوبی/ کمبود اعتبارات جاده بیرجند-قاین و راه‌آهن مطرح شد

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای نوبخت قول دادند قبل از بستن بودجه سال ۹۸ سفری به خراسان‌جنوبی داشته باشند تا از نزدیک مسائل این استان را دیده و در بودجه سال آینده به مشکلات استان توجه شود.

قول «نوبخت» برای سفر به خراسان‌جنوبی/ کمبود اعتبارات جاده بیرجند-قاین و راه‌آهن مطرح شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدباقر عبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند به دیدار خود با رئیس سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد و اظهار داشت: امروز در حاشیه جلسه غیرعلنی مجلس به همراه دکتر افضلی با آقای نوبخت دیدار کردیم.

طرح مشکلات جاده بیرجند-قاین و راه‌آهن 

وی با اشاره به اینکه گلایه‌ها و مباحث مربوط به کمبود اعتبارات پروژه‌های استان از جمله جاده بیرجند-قاین و راه‌آهن در این دیدار مطرح شد، گفت: درخواست پیگیری این مسائل و توجه به آن در بودجه را داشتیم.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از دیگر مسائلی که عنوان شد موضوع اختصاص سبد کالا برای اقشار مختلف جامعه است.

نیازمندانی که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند

عبادی با بیان اینکه اسامی کارمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی برای دریافت سبد کالا مشخص است، گفت: افراد زیادی در استان هستند که تحت پوشش هیچ نهادی نبوده و جزو ضعیف‌ترین اقشار هستند اما از سبد کالا بهره‌مند نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه ضعف آماری در این زمینه وجود دارد و دستگاه‌ها بایستی با شتاب نسبت به تهیه آمار صحیح اقدام کنند، تصریح کرد: این مسئله به اطلاع رئیس سازمان برنامه و بودجه رسید تا در این زمینه تأمل و اقدام صورت گیرد.

قول «نوبخت» برای سفر به خراسان‌جنوبی

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آقای نوبخت قول دادند قبل از بستن بودجه سال 98 سفری به خراسان‌جنوبی داشته باشند تا از نزدیک مسائل این استان را ببینند و در بودجه سال آینده به مشکلات استان توجه شود.

انتهای پیام/69055/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول