اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیگیری سوژه مردم؛ بدهی شهرداری اصفهان به پیمانکاران فضای سبز

فارس من| مطالبات پیمانکاران فضای سبز اصفهان تا ۱۵ روز آینده پرداخت می‌شود

رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان، با تأکید بر اینکه مطالبات تعیین تکلیف‌ شده است و تا ۱۵ روز آینده پرداخت می‌شود، تصریح کرد: در خصوص تعدیل نیرو نیز، هیچ کارگری تعدیل نشده و حتی کارگر هم اضافه شده است.

فارس من| مطالبات پیمانکاران فضای سبز اصفهان تا ۱۵ روز آینده پرداخت می‌شود

فروغ مرتضایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، درباره مشکلات پیمانکاران فضای سبز شهرداری اصفهان اظهار کرد: تعداد مختصری از پیمانکاران فضای سبز، طلب‌هایی از سال‌های قبل از شهرداری مرکزی اصفهان دارند که این موضوع در حال بررسی است.

وی در ادامه افزود: اما در سال جدید، حتی یک ریال هم معوقه برای این پیمانکاران وجود ندارد و برخی از پیمانکاران مطالبات سال 96 خود را تهاتر کرده‌اند و برخی از آن‌ها باقی مانده‌اند و آن دسته‌ای هم که تهاتر کرده‌اند با تمایل خودشان این کار را انجام داده‌اند.

رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان همچنین تصریح کرد: برای سایر طلبکاران نیز مقرر شده که شهرداری ملکی را بفروشد و بین آن‌ها تقسیم کند.

مرتضایی‌نژاد با تأکید بر اینکه مطالبات تعیین تکلیف شده و تا 15 روز آینده پرداخت می‌شود، تصریح کرد: در خصوص تعدیل نیرو نیز، هیچ کارگری تعدیل نشده و حتی کارگر هم اضافه شده است.

یکی از پیمانکاران مطرح فضای سبز شهر اصفهان ضمن تأیید این مطلب در این باره انتقاداتی مطرح و اظهار کرد: مسؤولان در جلسه‌ای بدون حضور پیمانکاران، تصمیم گرفتند که مطالبات را به صورت غیرنقدی و از طریق واگذاری املاک شهرداری تهاتر کنند، البته مبنای محاسبه به دور از واقعیت بازار بود؛ فرآیند تملک این دارایی‌ها حدود 1.5 سال طول می‌کشد و در این مدت برای تأمین نقدینگی خود باید وام‌های گرانقیمت اخذ کنیم.

خبرگزاری فارس اصفهان در تاریخ دوم تیر ماه سال جاری نیز در گزارشی (اینجا) به مشکلات فراوان این پیمانکاران پرداخته بود.

موضوع  مصالبات پیمانکاران فضای سبز شهرداری اصفهان یکی از سوژه‌های ثبت شده در سامانه فارس من با عنوان «بدهی شهرداری اصفهان به پیمانکاران فضای سبز» است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول