اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کردستان

جانشین سپاه کردستان:

بسیج گره‌گشای مشکلات و نجات‌بخش جامعه است

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تفکر بسبجی را نجات‌بخش و کارگشای مشکلات دانست و گفت: امروز با بهره‌گیری از تفکر بسیجی می‌توان مشکلات اقتصادی جامعه را حل کرد.

بسیج گره‌گشای مشکلات و نجات‌بخش جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار حمزه فلاح پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته بسیج در جمع مدیران استان در استانداری کردستان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و ایام هفته وحدت، اظهار داشت: تفکر بسیجی یادگار امام راحل ره است و در سال ۵۹ این شجره طیبه کار خود را اغاز کرد.

وی اظهارکرد: دوراندیشی امام راحل فرهنگ بسیجی را بیمه کرد و این تفکر در دوران دفاع مقدس به عینیت رسید و در صحنه نبرد کارایی خود را بخوبی نشان داد.

فلاح تفکر بسیجی را ریشه در اسلام دانست و ایمان، خدمتگذاری، ولایتمداری، اخلاص، مردم‌یاری و مردمداری را از ویژگی‌های بارز بسیج برشمرد.

وی افزود: بسیج خود را خدمتگذار مردم می‌داند و از همان آغاز تاسیس بسیج چه در دوران جنگ و چه در دوران پس از جنگ در عرصه‌های مختلف با هدف محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم خدمات  زیادی ارایه کرده است. 

وی نقش بسبج را در محرومیت زدایی جامعه انکارناپذیر توصیف کرد و گفت: امروز بسیج در عرصه‌های مختلف اقتصادی، کارافرینی و اشتغالزایی نقش‌آفرینی کرده است.

جانشین فرمانده سپاه کردستان با اشاره به اینکه امروز اشتغال یکی از مشکلات مهم جامعه است، افزود: در همین راستا با ایجاد بنگاه‌های زودبازده می‌توان به کاهش مشکل بیکاری کمک کرد.

وی ادامه داد: در راستای طرح اعتلای بسیج پزشکان متخصص در حوزه سلامت اقدامات مطلوبی انجام داد.

فلاح همچنبن به نقش‌آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: اقشار مختلف مردم دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان و کشاورزان در اردوهای جهادی مشارکت دارند.

وی با اشاره به اینکه مسجد محل تجمع مسلمانان است و بسیج ریشه در اسلام دارد و با بهره‌گیری از دستورات اسلامی و دینی تاسیس شده است، اظهارکرد: در راستای اعتلای بسیج و ارتباط بیشتر با روحانیت، مساجد را می‌توان محور  بسیج قرار داد.

وی با بیان اینکه بسیاری کشورهای دنیا نیروهای مردمی خود را سازمان داده‌اند و با بهره‌گیری از این نیروی مردمی  مشکلات خود را حل می‌کنند، گفت: نیروی بسیج کشور ما با سایر کشورهای جهان متفاوت است.

در هفته بسیج  ۹۰ گروه اردوهای جهادی در راستای اعتلای بسیج و خدمت به مردم به تمام نقاط استان کردستان اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول