اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

معاون حمل و نقل نگهداری راه‌های مازندران:

توزیع 5 هزار حلقه لاستیک در بین کامیون‌داران مازندران

معاون حمل و نقل و نگهداری راه‌های مازندران با اشاره به توزیع 5 هزار حلقه لاستیک در بین کامیون‌داران مازندران گفت: این مقدار با توجه به تقاضایی که وجود دارد کافی نبوده در حال حاضر 13 هزار کامیون داریم که اگر در اختیار هر کامیون‌دار سه حلقه لاستیک قرار دهیم حدود بیش از 50 هزار حلقه نیاز داریم.

توزیع 5 هزار حلقه لاستیک در بین کامیون‌داران مازندران

علی نصیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس، در ارتباط با آخرین اقدامات انجام شده برای رانندگان کامیون در استان مازندران، اظهار کرد: با اقدامات انجام شده رانندگان از شرایط خاص خارج شده‌اند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر در کارخانه سیمان نکا مشکلاتی در ارتباط با افزایش نرخ را دارند، تصریح کرد: رایزنی با مسؤولان کارخانه سیمان در دستور کار قرار دارد که بنا داریم این موضوع را در شرایط برد ـ برد حل و فصل کنیم.

معاون حمل و نقل و نگهداری راه‌های مازندران با اعلام اینکه در سال جاری 20 درصد هزینه کرایه رانندگان در کارخانه سیمان را افزایش دادیم، افزود: درخواست افزایش 30 درصدی توسط رانندگان مطرح شده و این موضوع در حال حاضر با مخالفت این سازمان مواجه شده است.

وی در ارتباط با مشکل لاستیک و بیمه رانندگان کامیون، گفت: توزیع براساس میزان پیماش در صورت دریافت لاستیک از سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.

نصیری اضافه کرد: 5 هزار حلقه لاستیک توزیع شده است و این مقدار با توجه به تقاضایی که وجود دارد کافی نبوده در حال حاضر 13 هزار کامیون داریم که اگر  در اختیار هر کامیون‌دار سه حلقه لاستیک قرار دهیم حدود بیش از 50 هزار حلقه نیاز داریم.

وی یادآور شد: در حال حاضر 10 درصد بیشتر تخصیص داده نشده است، البته این روزها وضعیت بهتر شده است.

معاون حمل و نقل و نگهداری راه‌ها در ارتباط با وضعیت بیمه رانندگان کامیون‌دارن، گفت: بحث اعمال سختی‌ کار که شرایط خاص خودش را داشته و بحث افزایش حق بیمه بوده با توجه به اینکه بیمه بازنشستگی رانندگان افزایش پیدا کرده است میزان حق بیمه هم افزایش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در بحث بیمه تکمیلی هم قراردادی با یکی از شرکت‌های بیمه‌ای به مدت یک سال منعقد شده و سازمان‌های بیمه‌ای ملزم به همکاری با آنها هستند.

انتهای پیام/86004/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول