اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

حل مشکلات مردم با کار 8 ساعته مسوولان امکان‌پذیر نیست/ توقف در کار برای انقلاب یعنی محافظه‌کاری

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از مسوولان خواست برای حل مشکلات جامعه کار جهادی و انقلابی کنند و تحقق این مهم را در کار شبانه‌روزی دانست و گفت: حل مشکلات مردم با کار هفت یا هشت ساعته مسوولان امکان‌پذیر نیست.

حل مشکلات مردم با کار 8 ساعته مسوولان امکان‌پذیر نیست/ توقف در کار برای انقلاب یعنی محافظه‌کاری

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین معروفی امروز در جمع مردم انقلابی شرق استان گلستان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: جهادی فکر کردن و جهادی عمل کردن ملاک بسیجی بودن است، هفت یا هشت ساعت کار کردن برای یک مسوول جایگاهی ندارد با فشار اقتصادی که دشمن وارد کرده برای حل مشکلات مردم باید شب و روز کار کنیم.

وی با اشاره به اینکه نهاد مقدس بسیج توسط امام راحل پایه‌گذاری شد، تصریح کرد: این شجره طیبه متشکل از توده مردمی و انقلابی است که متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست بلکه متعلق به انقلاب و مردم است، بسیج در دفاع از انقلاب اسلامی همواره آبرویش، جان و همه هستی‌اش را به زیبایی در طبق اخلاص می‌گذارد و برای ادای دین، خودش را فدا می‌کند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: بسیج نه تنها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس خوش درخشید، بلکه بعد از جنگ نیز در حوزه سازندگی، صنایع دفاعی، اقتصاد مقاومتی، صنعت هسته‌ای، نانو و در همه عرصه‌ها بازدارندگی انقلاب را حفظ کرده است.

معروفی با تاکید بر اینکه هرجا تفکر بسیج حاکم است عزت می‌آفریند به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای اشاره کرد و افزود: معظم له موضوعات مختلفی را در جلسات خصوصی بارها به مسوولان تأکید کرده و دارند، اردوهای جهادی،  اردوهای راهیان نور و شجره طیبه صالحین که هر سه مورد جزو ماموریت‌های عمیق فرهنگی در سپاه و بسیج است.

وی ادامه داد: در ۱۲ مهرماه جاری مقام معظم رهبری در استادیوم آزادی در بین بسیجیان این سه موضوع را تبیین کردند و از مسوولان مطالبه کردند که به سپاه و بسیج در این سه حوزه کمک کنید، ما باید متوجه این امورات مهم باشیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه تفکر بسیج یعنی انسجام حول امامت و ولایت و محور اصلی انقلاب اسلامی ابراز کرد: در بسیج نظرات و گرایش‌ها و ملاک‌های شخصی مدنظر نیست بلکه ملاک بر محور انقلاب اسلامی و ولایت است بسیج با تفکر انقلابی و با انسجام اسلامی برای عبور از هر گذری و شکستن هر بن بستی آماده است.

معروفی؛ یکی از ویژگی‌های بسیج را در انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن دانست و گفت: در چهار سال گذشته فراوانی واژه‌های امام انقلاب مبتنی بر تفکر انقلابی، انقلابی‌گری، انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن بوده است ما باید انقلابی فکر کنیم انقلابی عمل کنیم، حق گو باشیم، سست نشویم باید نگاه به همه جامعه داشته باشیم.

وی ادامه داد: همه اقوام و مذاهب حول محور انقلاب و ولایت قرار بگیرند تا دشمن خوار و ذلیل شود یکی دیگر از ویژگی‌های بسیج، جهادی فکر کردن و جهادی عمل کردن است در کار کردن وقت و زمان نشناسیم، هفت یا هشت ساعت کار کردن برای یک مسوول جایگاهی ندارد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: با این فشار دشمن  که به انقلاب اسلامی وارد کرده است اگر شب و روز کار کنیم باز هم عقب هستیم باید برای حل مشکلات مردم جهادی فکر و عمل کنیم، مسوولان باید گوش شنوای مردم باشند و مردم اینها را باید لمس کنند فعالیت مسوولان را باید ببینند.

معروفی ابراز کرد: غیر محافظه کاری از ویژگی‌های دیگر بسیج است، حق بودن و در صراط مستقیم حرکت کردن، اینها با ولایتمداری معنا می‌شود ما به دنبال خورشید انقلاب باید حرکت کنیم تفکر بسیجی نباید از خود راضی باشد نباید به کار خودش قانع باشد.

وی با تاکید بر اینکه توقف در کار برای انقلاب اسلامی یعنی محافظه‌کاری تصریح کرد: ما خودشیفته نیستیم ما در قرار گرفتن انقلاب اسلامی در این نقطه راضی نیستیم باید مشکلات را از سر راه برداریم باید پیش روندگی امور انقلاب اسلامی مدنظرمان باشد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از دیگر ویژگی‌های بسیج را در رسالت محوری عنوان کرد و گفت: تفکر بسیجی و انقلابی؛ زمان و مکان نمی‌شناسد لباس نمی‌شناسد، در کجا و در چه مکانی و در چه استانی و در چه شهرستانی قرار داریم مهم نیست مهم انجام رسالت است.

معروفی افزود: یک روز در کوره آتش از انقلاب دفاع کردیم و امروز باید در صحنه جنگ اقتصادی و معیشت در صحنه‌ای که دشمن می‌خواهد ملت ما را ناامید کنند باید رسالت محور باشیم و جهاد کنیم و سر از پا نشناسیم عشق به مردم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی با مردم تعریف می‌شود، گفت: باید با عشق به مردم خدمت کنیم تا می‌توانیم باید برای خلق خدا کار کنیم که این جزو عبادت است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه خدمت به مردم بزرگترین مبارزه با آمریکا و دشمن است، اظهار کرد: با خدمت صادقانه به مردم، جامعه امیدوار و بانشاط در مسیر انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد.

معروفی تصریح کرد: امروز تمام تلاش دشمن آغاز عملیات روانی و حوزه مخرب سخت است هزینه کم می‌کند و قدرت تخریب زیاد دارد دشمن می‌خواهد ایمان و رفتار ما را تغییر دهد که باید هوشیار و مواظب باشیم، دشمن امروز دنبال تصرف زمین نیست چون نمی‌تواند خاکی را از نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود فرهنگ بسیج و تجربه هشت ساله دفاع مقدس تسخیر و تصرف کنند.

وی گفت: دشمن امروز دنبال تسلط بر ذهن ملت ایران است، دشمن سعی دارد ذائقه و شجاعت ملت ایران را تغییر دهد، ملتی که شجاعت آن گرفته شود کارایی ندارد باید هوشمند باشیم و اولین هوشمندی ما انسجام، اتحاد، وحدت واقعی، وفاق ملی حول محور ولایت در مسیر حق باشد تا دشمن نتواند به ما رخنه کند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول