اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

نکوداشت موسوی گرمارودی با رویکرد شهری

حناچی: رویکرد اراضی عباس آباد مردم محوری است

سرپرست شهرداری تهران در آیین بازگشایی خانه شعرو ادبیات و نکوداشت استاد موسوی گرمارودی گفت: رویکرد اصلی اراضی عباس آباد مردم محوری بوده و این مجموعه تلاش دارد به صورت عادلانه در خدمت همه شهروندان باشد.

حناچی: رویکرد اراضی عباس آباد مردم محوری است

به گزارش خبرنگار فارس، پیروز حناچی سرپرست شهرداری تهران با گرامیداشت جایگاه ادبی موسوی گرمارودی در سخنانی گفت: مجموعه اراضی عباس آباد تفاوت جدی با سایر فضاهای شهر تهران دارد و قرار است نقاش و نقش آفرین  این اراضی، مردم باشند و مردم در آن نقش اصلی را دارند.

وی افزود: این مجموعه فراز و نشیب زیادی طی کرد تا بتواند سالم بماند و عادلانه در خدمت مردم قرار بگیرد. اینجا از این پس نیز با همین رویکرد به کار خود ادامه خواهد داد و در خدمت مردم قرار می گیرد.

حناچی با بیان اینکه گرمارودی پیش و پس از انقلاب از افراد موثر در حوزه ادبیات بوده است گفت: یکی از سوابق ایشان مربوط به شعری است که اخوان درباره او سروده است که در تاریخ ادبیات معاصر باقی خواهد ماند.

همچنین سید محمد حسین حجازی مدیر عامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد هم با اشاره به نگاه متفاوت این مجموعه برای فعالیت فرهنگی که آن را ناشی از سالها مطالعه و بررسی نامید و عنوان کرد: مجموعه خانه شعر و ادبیات زیر مجموعه باغ هنر از مجموعه اراضی عباس آباد است که با مجموعه های دیگری در سایر موضوعات هنری به فعالیت خواهد پرداخت و امیدواریم مجموعه خانه شعر و ادبیات در همین راستا با هدایت شاعر عزیز امیری اسفندقه گام جدی در این راه بردارد.

وی افزود: منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد پس از مدت ها خانه شعر و ادبیات با رویکردی نوین بازگشایی شد وقرار است به زودی در حوره تدریس و آموزش نیروهای کارآمد در حوزه ادبیات در این خانه فعالیت های جدی صورت گیرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول