اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی مطرح کرد

حضور پورمحمدی گزینه وزارت کشور در مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی/ نظر مثبت نمایندگان روی پورمحمدی

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: امروز در جلسه مجمع نمایندگان آقای پورمحمدی، رئیس سابق دانشگاه تبریز گزینه موزارت کشور برای استانداری آذربایجان‌شرقی برنامه‌های خود را مطرح کرد.

حضور پورمحمدی گزینه وزارت کشور در مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی/ نظر مثبت نمایندگان روی پورمحمدی

محمد وحدتی‌هلان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۴ امروز سه‌شنبه ششم آذرماه مجمع نمایندگان استان جلسه‌ای با آقای پورمحمدی، گزینه معرفی شده وزارت کشور برای استانداری برگزار کرد.

وی افزود: در این جلسه آقای پورمحمدی، رئیس سابق دانشگاه تبریز برنامه‌های خود را مطرح کرد و تقریبا اکثر اعضای مجمع نمایندگان رضایت کامل برای استانداری وی را دارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان با تاکید به بررسی برنامه‌های آقای پورمحمدی برای استان، خاطرنشان کرد: با معرفی وزارت کشور، مجمع نمایندگان استان با در نظر داشتن اولویت‌های اصلی استان و بررسی برنامه‌های گزینه معرفی شده، صلاحیت وی را برای استانداری را تائید کردند.

وی ادامه داد: اعلام تائید آقای پورمحمدی به وزارت کشور توسط مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی امروز انجام خواهد گرفت تا در جلسه فردا هیات دولت مراحل بعدی تائید و بررسی وزارت کشور انجام گیرد و ان‌شاءالله فردا یا روزهای آتی به عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی معرفی خواهد شد.

گزارش فارس حاکی است، محمدرضا پورمحمدی متولد ۱۳۳۷، تبریز و  رئیس سابق دانشگاه تبریز است.

وی پس از اتمام دوران تحصیلی ابتدائی و متوسطه در سال ۱۳۵۶ وارد دانشگاه تبریز شد و دوره کارشناسی خود را در رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری در سال ۱۳۶۳ به پایان رساند و در سال ۱۳۶۵ با استفاده از بورس تحصیلی عازم کشور انگلستان شد و فوق لیسانس و دکترای خود را در رشته برنامه‌ریزی شهری در دانشگاه کاردیف (UWIST) اخذ کرد.

او پس از اتمام تحصیلات در سال ۱۳۶۹ به ایران برگشته و در دانشگاه تبریز شروع به کار کرد بین سال‌های ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۴ در سمت‌های رئیس دانشکده، معاون دانشجویی و فرهنگی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و رئیس دانشگاه تبریز مشغول بود.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/ 30/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول