اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

طی آبان‌ماه سال‌جاری انجام شد

پیشگیری از ۵۹ مورد تصرف در اراضی ملی زنجان

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: در آبان‌ماه سال‌جاری پیشگیری از تصرف ۵۹ مورد در راضی ملی انجام شده است.

پیشگیری از ۵۹ مورد تصرف در اراضی ملی زنجان

منصور خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برخورد با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست به صورت جدی توسط ماموران یگان حفاظت این ادارات انجام می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اینکه در آبان‌ماه سال ۱۳۹۷ تعداد یک مورد خلع ید و رفع تصرف توسط ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی انجام شده است، تصریح کرد: این میزان خلع ید شامل دو هکتار از اراضی ملی استان می‌شود.

وی با اشاره به پیشگیری از تصرف ۵۹ مورد طی ماه‌گذشته بیان کرد: این تعداد پیشگیری شامل ۳۰۷ هکتار از اراضی ملی استان زنجان می‌شود.

خسروی با اشاره به اینکه طی آبان‌ماه سال‌جاری سه دستگاه انواع ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی در مراتع استان زنجان توقیف شده است، بیان کرد: در این ایام ۹۶ مورد گزارش مردمی توسط منابع طبیعی وصول شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به تنظیم پرونده ماده 55 به ۱۲ مورد در آبان‌ماه سال‌جاری اضافه کرد: این تعداد پرونده برای ۱۱۳ هکتار از اراضی ملی تنظیم شده است.

وی با اشاره به اینکه در آبان‌ماه پرونده اخراج دام غیر مجاز و اطفای حریق تنظیم نشده است، تصریح کرد: در آبان‌ماه سه متخلف حوزه منابع طبیعی بازداشت شدند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول