اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی

ارائه مقاله‌های همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام

دبیر سیزدهمین همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی گفت: مقالات سیزدهمین همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی برای اولین بار در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بارگذاری و قابل عرضه اعتباردهی علمی شد.

ارائه مقاله‌های همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حمید خلیلی امروز در حاشیه مراسم اختتامیه سیزدهمین همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی اظهار داشت:‌ در این همایش استادان مرتبط با صنعت، دانشجویان دانشگاه‌های دریایی، شرکت‌های مهندسین مشاور، پیمانکاران، تأمین‌کنندگان تجهیزات دریایی و بندری، سازمان‌ها و انجمن‌های خارجی و داخلی حضور دارند. 

وی با قدردانی از تلاش دانشگاه‌هایی که در برگزاری این همایش همکاری کردند، گفت: در سیزدهمین همایش ایپکومس ۱۷ انجمن و سازمان ملی و بین‌المللی حضور دارند. 

خلیلی ادامه داد: برای اولین بار مقاله‌های همایش در پایگاه‌های استنادی علوم جهان اسلام (ISC) وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بارگذاری و قابل عرضه اعتباردهی علمی شدد. 

دبیر سیزدهمین همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی از حضور و مشارکت ۶۰ مهمان خارجی از ۳۳ کشور جهان در همایش مذکور خبر داد و گفت: در این همایش برای انجام امور مربوطه شامل گواهینامه، مقالات، ارزیابی مقالات و ... سیستم اپلیکیشن با عنوان ICOPMAS  2018 ایجاد شد. 

خلیلی ادامه داد: برنامه آتی ما، توسعه و ارتقای این سیستم به عنوان بانک اطلاعات همایش آیپکومس است.

دبیر سیزدهمین همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی افزود:‌اختصاص فضای نمایشگاهی حدود ۲ هزار مترمربع برای عرضه توانمندی‌ها و اقدامات شرکت‌های داخلی در حوزه سواحل و بنادر انجام شد و ۵۴ شرکت، سازمان و دانشگاه داخلی و بین المللی در این همایش حضور دارند. 

وی ادامه داد:‌از ۴ طرح و برنامه با حمایت سازمان بنادر و دریانوردی در حاشیه همایش با مشارکت دانشگاه‌های شریف، تهران، خواجه نصیرالدین طوسی، علم و صنعت ایران و دانشگاه صنعتی اصفهان رونمایی شد. 

وی با اشاره به تقدیر از فعالان منتخب در بخش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی در این همایش گفت: یکی از اهداف اصلی همایش، اشتراک‌گذاری دانش است؛ ۶ کارگاه آموزشی در حوزه سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی به عنوان حلقه اتصال علم و دانش از یک طرف و تجربه و صنعت از طرف دیگر، در این همایش برگزار شد. 

بنا بر این گزارش، سیزدهمین همایش سواحل،‌ بنادر و سازه‌های دریایی از روز ۵ آذرماه آغاز به کار کرد و بعدازظهر امروز به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول