اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیر دریادار خانزادی تاکید کرد

ناوشکن «سهند»؛ نماد اقتدار ملت ایران در دریا/ زمان افول استکبار فرا رسیده است

فرمانده نیروی دریایی ارتش ناوشکن «سهند» را نماد اقتدار ملت ایران در دریا توصیف کرد و گفت: زمان افول استکبار جهانی و ایادی آنان فرارسیده است.

ناوشکن «سهند»؛ نماد اقتدار ملت ایران در دریا/ زمان افول استکبار فرا رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر دریادار حسین خانزادی صبح امروز در آئین الحاق ناوشکن «سهند» به ناوگان نیروی دریایی ارتش اظهارداشت: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب و به مناسبت روز نیروی دریایی، شاهد خلق حماسه‌ای از جنس استقلال و خودکفایی هستیم.

وی افزود: ناوشکن سهند، این ایرانی مقتدر، حاصل ۶ سال تلاش شبانه‌روزی و پرفشار مهندسین و صنعتگران نیروی دریایی راهبردی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: در ساخت این ناوشکن، مجموعه فرماندهی ساخت شناوری، حمایت مجموعه عظیم صنایع وابسته وزارت دفاع، مراکز علمی، صنعتی و دانشگاهی نقش داشتند و موجب شدند این ناوشکن به عرصه ظهور برسد.

امیر خانزادی اظهار داشت: سهند آماده است پس از الحاق و صدور حکم ماموریت، به ماموریت دریانوردی اقیانوسی اعزام شود و با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی، نماد اقتدار ملت ایران در دریا باشد.

وی گفت: هدایت و راهبری این شناور پیچیده به دست سربازان ولایت، با بهره‌گیری از آموزه‌های انقلابی سپرده شده است و آمادگی دارند با شجاعت و دانش، امنیت دریاهای ایران اسلامی را برقرار کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتشافزود: با ساخت این ناوشکن حتی فکر تجاوز به حریم دریایی ایران اسلامی نیز به ذهن دشمن خطور نخواهد کرد.

امیر دریادار خانزادی تاکید کرد: دشمنان بدانند امروز روز رستاخیز سهند است و این ناوشکن با اراده جوان ایرانی پا به عرصه گذاشته است.

وی افزود: این ناوشکن با بهره‌گیری از سامانه‌های هوشمند ایرانی، امنیت دریایی را برای جمهوری اسلامی به ارمغان خواهد آورد و برای ملت‌های آزاده جهان الهام‌بخش خواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی تاکید کرد: اطمینان داریم زمان افول استکبار جهانی و ایادی آنان فرارسیده است و این کشورها به زودی بدهی خود را به ایران و ایرانی پرداخت خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول