اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

معرفی هیأت انتخاب سومین جایزه هنر معاصر «ویستا»

در فاصله ۲۰ روز مانده به پایان مهلت شرکت در سومین جایزه هنر معاصر «ویستا»، اعضای هیأت برگزاری و انتخاب آثار این رویداد معرفی شدند.

معرفی هیأت انتخاب سومین جایزه هنر معاصر «ویستا»

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی «ویستا»، در حالیکه هنرمندان تا سی‌ام آذرماه جاری فرصت دارند پروپوزال های خود را تحویل دبیرخانه سومین جایزه هنر معاصر ویستا کنند، اعضای هیأت برگزاری و انتخاب آثار این رویداد معرفی شدند.

بر اساس اعلام دبیرخانه، نازگل انصارنیا، پریسا پهلوان، حمید سورى، رزیتا شرف جهان، بهرنگ صمد زادگان و بهنام کامرانى در این دوره ایده‌های رسیده را بررسی و داوری خواهند کرد.
گالری ویستا با سه هدف اصلی شناسایى و معرفى طرح هاى نوآورانه در هنر معاصر ایران، اهمیت بخشیدن به نگارش طرح، پروپوزال و برنامه‌ریزى اجرایى و غنای محتوا این جایزه را طراحی و اجرا می‌کند.
فراخوان سومین دوره جایزه ۳۰ میلیون تومانی ویستا درباره معیارهایی اصلی این رویداد می‌گوید: ایده سازى و اهمیت به ساز و کارها و فرآیند خلق در هنر امروز هدفى است که این جایزه فارغ از رسانه یا جنبه هاى زیباشناختى دنبال کرده است؛ هنرمندان پس از ارائه طرح و پروپوزال کتبى خویش، که معیارهایى مانند معاصر بودن، ارزش هاى تئوریک، اجرایى بودن و پتانسیل‌هاى فرهنگى را شامل مى‌شود در صورت پذیرفته شدن در لیست منتخب باید بتوانند طرح هاى خویش را براى اجرا توجیه کنند. موضوع در این دوره آزاد است و طرح‌هاى کوریتوریال نیز قابل طرح هستند. 
نشانی تارنمای ویستا برای دریافت فرم فراخوان  www.vistaart.gallery/fa/vista-prize/v۱۳۹۸ اعلام شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول