اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خوزستان

طی نامه ای صورت گرفت

دعوت بسیج دانشجویی خرمشهر از نماینده برای ارائه عملکرد به مردم

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خرمشهر از عبدالله سامری نماینده مردم این شهر در آستانه روز مجلس برای تشریح عملکرد دعوت کرده است.

دعوت بسیج دانشجویی خرمشهر از نماینده برای ارائه عملکرد به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، در آستانه روز مجلس شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خرمشهر از عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی برای تشریح عملکرد و پاسخگویی به پرسش‌های دانشجویان دعوت کرده است.

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خرمشهر در قسمتی از این بیانیه دعوت خود آورده است:«ضمن تبریک روز مجلس به جنابعالی و همکاران محترمتان، در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی و به مناسبت گرامی داشت روز مجلس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خرمشهر در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب بر شفافیت عملکرد و پاسخگویی مسؤلین در اقدامی آتش به اختیار از جنابعالی دعوت می‌نماید در جمع مردم شریف شهرستان خرمشهر حضور به هم رسانده و ضمن تبیین عملکرد خود در دو دوره نمایندگی مجلس پاسخگوی سوالات این شورا کر برگرفته از افکار عمومی است، باشید.

در ادامه این بیانیه آمده است:«لذا پیشنهاد می‌گردد جهت اطلاع عموم مردم از عملکرد جنابعالی جلسه در مکانی عمومی همانند مسجد جامع خرمشهر و یا در سالنی در سطح شهر در همین هفته که منتسب به مجلس می‌باشد، برگزار گردد منتظر تعیین زمان از جانب جنابعالی می‌باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تاکنون دفتر نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر نسبت به بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی واکنش نشان نداده است.

انتهای پیام/۷۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول