اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

گودرزی در تذکر شفاهی:

افزایش قیمت گندم راضی‌کننده نیست/زحمات و شرایط کشاورزان باید در کفه ترازو قرار گیرد

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس گفت: برای کارگزاران نظام جمهوری اسلامی یک ضعف و افسوس است که کارکنان کارخانه قند ممسنی ۵ سال حقوق دریافت نکرده‌اند.

افزایش قیمت گندم راضی‌کننده نیست/زحمات و شرایط کشاورزان باید در کفه ترازو قرار گیرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مسعود گودرزی نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه 20 ماه از نظام رتبه‌بندی می‌گذرد، درخواست داریم وزیر آموزش و پرورش این موارد را جدی بگیرد، گفت: چرا در یک ارگان فرد بازنشسته پاداش پایان خدمت خود را دریافت می‌کند اما در وزارت آموزش و پرورش این پاداش با تأخیر بسیار زیادی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مقرر شده بود هر 6 ماه یک ماه پاداش به کارکنان مناطق محروم پرداخت شود اما از آن بی‌بهره ماندند، ادامه داد: هر 3 مورد مطرح شده تعهدات بوده و مورد جدیدی به آنها اضافه نشده است، از وزیر آموزش و پرورش درخواست داریم با جدیت این موارد را پیگیری کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تذکر دیگر من به آقای حجتی وزیر جهاد کشاورزی است، عنوان کرد: روز گذشته شنیدیم قیمت گندم به یک هزار و 600 تومان افزایش یافته اما از آن مطمئن نیستیم، باید زحمات و شرایط کشاورزان را در کفه ترازو قرار دهند.

گودرزی ادامه داد: کشاورز اگر یک روز اقساط وام خود را پرداخت نکند با جریمه و دیرکرد مواجه می‌شود اما بعد از 6 ماه مطالبات آنها پرداخت می‌شود که این مسائل مشکل‌ساز هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول