اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

در باکس‌آفیس این هفته چین

«یک ماهی سرد» با ۲۴ میلیون دلار در صدر ایستاد

فیلم «آسیایی‌های ثروتمند دیوانه» با ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار فروش نتوانست رتبه‌ای بهتر از هشتم به دست آورد.

«یک ماهی سرد» با ۲۴ میلیون دلار در صدر ایستاد

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از وِرایِتی، فیلم یک «یک ماهی سرد» در دومین هفته اکران خود توانست با ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار در صدر فهرست باکس‌آفیس این هفته کشور چین قرار گیرد.

فیلم «آسیایی‌های ثروتمند دیوانه» با ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار فروش نتوانست رتبه‌ای بهتر از هشتم به دست آورد.

این فیلم که در اواخر فصل تابستان یکی از فیلم‌های موفق گیشه‌های آمریکای شمالی بود، در دوران نزول خود به سر می‌برد که فقدان تازگی و نیز عدم وجود هنرپیشه‌های ستاره از جمله دلایل اُفت فروش آن به حساب می‌آید.

فیلم «یک ماهی سرد» اما با موفقیت همراه بوده و در هفته سوم اکران خود در مجموع ۹۰ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار فروش داشته است.

فقدان عناوین جدید و قوی فیلم بدین معناست که مجموع باکس‌آفیس برای آخر هفته از ۸۵ میلیون دلار به ۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار نزول کرده با این وجود فروش کلی امسال با رقم ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار نشان از ۱۰ درصد افزایش نسبت به سال قبل دارد.

فیلم «ونوم» در چهارمین هفته اکران خود با ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار در جایگاه دوم فهرست باکس‌آفیس چین قرار می‌گیرد. مجموع فروش این فیلم در ۲۴ روز ۲۶۲ میلیون دلار بوده است. این فیلم پس از «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» در رده دومین فیلم هالیوودی گیشه چین قرار می‌گیرد.

فیلم انیمیشن «رالف خرابکار» در هفته دوم اکران خود در چین ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار فروش داشته و در جایگاه سوم باکس‌آفیس چین قرار می‌گیرد. این فیلم پس از ۱۰ روز اکران در مجموع ۳۴ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار کسب کرده است.

فیلم «جانی اینگلیش بار دیگر ضربه می‌زند» همچون هفته گذشته در مکان چهارم جای گرفت. این فیلم ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار فروش داشت. مجموع فروش این فیلم ۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار است.

بالاترین فروش فیلم جدید مربوط به کمدی هندی «۱۰۲ سالگی پایان نیست» است. فیلم‌های هندی از دو سال پیش با استقبال بیشتری در چین همراه بوده‌اند و بیشتر بر داستان تاکید دارند تا اینکه ستاره محور باشند. این فیلم با بازی «آمیتاب باچان» و هنرپیشه کهنه‌کار «ریشی کاپور» در همین آخر هفته ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار در گیشه چین فروش داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول