اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قشم:

دانشجویان چشمان بیدار جامعه هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با اشاره به نقش مهم دانشجو و دانشگاهیان در روند توسعه جامعه، گفت: دانشجویان چشمان بیدار جامعه هستند.

 دانشجویان چشمان بیدار جامعه هستند

سراج‌الدین محبی اسفلی بعدازظهر امروز  در گفت و گو با خبرنگار فارس در قشم ضمن گرامیداشت روز 16 آذر که در تقویم رسمی کشورمان به نام روز دانشجو نام گذاری شده، اظهارداشت: امروز دانشجویان این مرز و بوم با آگاهی و چشمانی باز با تأسی از خط امام و رهبری در تلاش برای ایجاد افق و آینده‌ای روشن برای کشور هستند.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای مأیوس کردن دانشجویان و نسل جوان، افزود: با وجود تلاش‌های استکبار، دانشجویان فهیم ما بارها با حضور در عرصه‌های مختلف دفاع از این آب و خاک، نقشه‌های شوم آنها را نقش بر آب کرده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با اشاره به این‌که شش‌هزار و 100 دانشجو در دانشگاه آزاد واحد قشم، پردیس بین‌الملل، دانشکده علوم پزشکی و سما مشغول به تحصیل هستند بیان‌داشت: امسال با تلاش‌های صورت‌گرفته، هفت رشته جدید مقطع دکترا جهت پذیرش دانشجو در این واحد آموزشی دایر شد و مجموع رشته‌های دکترای این دانشگاه به 28 رشته رسید.

محبی اسفلی ابرازداشت: امسال 23 رشته کارشناسی ارشد نیز به مجموعه رشته‌های این دانشگاه اضافه شد و رشته پرستاری نیز در دستورکار این دانشگاه قرار گرفته که امیدواریم برای بهمن ماه امسال بتوانیم دانشجویان را جذب کنیم.

وی ادامه داد: هم اکنون یک‌هزار دانشجو در رشته‌های مختلف مقطع دکترا در حال تحصیل هستند و در مقطع کارشناسی ارشد نیز سه‌هزار و 500 نفر در این واحد قشم تحصیل می‌کنند.

این مقام مسؤول تصریح‌کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با توسعه رشته‌های آموزشی و متناسب با نیاز منطقه و استان افق روشنی را برای تحصیل و پیشرفت جوانان فراهم کرده است.

محبی اسفلی بیان‌داشت: ایجاد رشته‌های پرکاربرد و مورد نیاز منطقه از سیاست‌های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم برخی از زیرساخت‌های موجود در این دانشگاه در رشته‌هایی همچون پزشکی را در سطح استان هرمزگان کم‌نظیر دانست و گفت: آزمایشگاه تخصصی تحقیقاتی این دانشگاه نیز در زمینه‌های لیزر، نفت، شیمی و فیزیک و اپتیک بسیار مجهز و به روز است.

وی با اشاره به نقش مهم دانشجو و دانشگاهیان در روند توسعه جامعه، گفت: دانشجویان چشمان بیدار جامعه هستند.

 انتهای پیام/88011/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول