اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حجت‌الاسلام سلیمی در گفت‌وگو با فارس:

سازش با آمریکا در شرایط فعلی هیچ توجیهی ندارد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح سازش و برقراری مذاکره با ایران به هیچ وجه قابل توجیح نیست.

سازش با آمریکا در شرایط فعلی هیچ توجیهی ندارد

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با انتقاد از رویه برخی از چهره ها و جریانات سیاسی در طرح موضوع سازش با آمریکا اظهار کرد: آمریکا در طی سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره علیه کشورمان فعالیت کرده و از هیچ نقشه ای در راستای تخریب ایران دریغ نکرده است.

وی افزود: چطور ممکن است که برخی علی رغم اطلاعاتی که از فعالیت های آمریکا در راستای دشمنی با ایران دارند بازهم طرح چون سازش با آمریکا را مطرح می کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی تصریح کرد: مادامی که نقشه های شوم آمریکا علیه ایران در سطوح مختلف وجود دارد طرح مذاکره با این کشور امکانپذیر نخواهد بود و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران تن به هیچ رابطه ای با آمریکا نخواهد داد.
سلیمی خاطرنشان کرد: بنده به دوستانی که بدون در نظر گرفتن منافع ملی کشورمان طرح سازش را مطرح می کنند این است که فقط ماجرای بدعهدی آمریکا در توافق برجام را برای خودشان مرور کنند قطعا به این نتیجه خواهند رسید که کشوری که درخواست مذاکره و برقراری ارتباط با آن را دارند به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.
وی تاکید کرد: تحریم ها، لغو یکجانبه توافق برجام و دسیسه چینی علیه ملت و مسئولان ایران تنها نکات کوچکی از رویکردهای ظالمانه آمریکا در قبال ایران است که مسئول این کشور بدور از هرگونه اصلاحی در ادوار مختلف آن را اجرایی کردند.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: به طراحان و درخواست کنندگان طرح سازش با آمریکا توصیه می کنم کمی بهتر تاریخ را مرور کنند تا مشکلاتی که آمریکا برای ایران به وجود آورده بیشتر برایشان روشن شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول