اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

برخورد قضایی با پیمانکاران متخلف مسکن مهر/ به زودی واحدهای بسیاری افتتاح می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه باید با پیمانکارانی که قصد کار کردن ندارند، از طریق دستگاه قضایی پیگیری و برخورد جدی انجام شود،گفت: بخشی از نارضایتی متقاضیان این پیمانکاران هستند و مدیرعامل جدید باید با اتکا بر قانون با این پیمانکاران برخورد جدی انجام دهد.

برخورد قضایی با پیمانکاران متخلف مسکن مهر/ به زودی واحدهای بسیاری افتتاح می‌شود

حبیب اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بحث پردیس موضوع ویژه‌ای است زیرا از بزرگ‌ترین پروژه‌های مسکن مهر در کشور است.

وی با بیان اینکه در پردیس در کنار ساخت ابنیه بحث زیرساخت‌ها و مباحث روبنایی را اجرا کردیم، افزود: توپوگرافی خاص پردیس موضوع ساخت‌وساز را بسیار پیچیده کرده بود و حجم کار بسیار زیادی روبه‌رو شدیم اما بخشی از کارها انجام و بخشی نیز باقی‌مانده است.

طاهرخانی افزود: متقاضیان مدت زیادی صبر کردند تا واحدهایشان را تحویل بگیرند و امیدواریم با این انتصاب، انتظارات به‌حق با تعامل دستگاه‌های خدمت‌رسان و شرکت عمران به ثمر برسد.

وی ضمن تقدیر از چاغروندی که فعالیت بالایی در شرکت عمران داشت، بیان کرد: از ابتدا مقرر بود ایشان تا زمانی که مدیرعامل جدید مشخص شود به‌عنوان سرپرست در پردیس حضور داشته باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: با جمع‌بندی‌ها و بررسی‌های فراوانی که انجام شد به سید مهدی هدایت رسیدیم که شناخت کافی از شهرهای جدید همچنین پروژه عظیم مسکن مهر پردیس داشت.

وی بیان داشت: جابه‌جایی مدیرعامل هشتگرد به پرند از سخت‌ترین تصمیماتی بود که اتخاذ شد چراکه این شهر جدید در دوره مدیرعاملی هدایت متحول شده بود.
طاهرخانی افزود: مترو هشتگرد به‌سرعت متصل شد و این اقدام در کنار سایر مسؤولیت‌های ایشان به‌پیش رفت و امروز دغدغه اصلی ما جایگزینی هدایت در هشتگرد است.

وی گفت: در پردیس جسارت در تصمیم‌گیری‌ها اولویت است و این ویژگی در مدیرعامل و هیئت مدیره باید انجام شود.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید کشور تصریح کرد: سرعت در تصمیم‌گیری نیز یکی دیگر از عوامل موفقیت مدیران در پروژه‌های مسکن مهر است.
وی یادآور شد: باید با تعامل مشکلات را حل کنیم و بدون دلیل مسائل را پیچیده نکنیم.

طاهرخانی بیان داشت: سید مهدی هدایت قرار بود معاون عمرانی استاندار اردبیل شود اما این نیروی خوب را در بدنه وزارت راه نیاز داشتیم و با حضور وی تحرک ویژه‌ای در مسکن مهر پردیس ایجاد خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: با همکاری مجموعه شرکت عمران، شرایط مناسب‌تری را در پردیس شاهد خواهیم بود زیرا واحدهای بسیاری در مرحله نازک‌کاری هستند و با کمی تلاش به مرحله افتتاح خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید کشور افزود: بخش عمده‌ای از پیمانکاران متعهد هستند اما عده‌ای از پیمانکاران نیز به مسؤولیت و وظایف خود عمل نکردند و باعث توقف در کار شدند.

وی با بیان اینکه باید با پیمانکارانی که قصد کار کردن ندارند، از طریق دستگاه قضایی پیگیری و برخورد جدی انجام شود،گفت: بخشی از نارضایتی متقاضیان این پیمانکاران هستند و مدیرعامل جدید باید با اتکا بر قانون با این پیمانکاران برخورد جدی انجام دهد.

طاهرخانی اضافه کرد: به این نوع پیمانکاران که تمام فرصت‌ها را در اختیارشان گذاشته‌ایم ولی توقعات را برآورده نکرده‌اند نباید فرصت مجدد داد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول