اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

هشدار موسسه ملی نفت لیبی درباره تعطیلی دو میدان نفتی

موسسه ملی نفت لیبی درباره تعطیلی دو میدان نفتی «الشراره» و «الفیل» در جنوب غربی این کشور و برگزاری اعتراضات در داخل این میادین هشدار داد.

هشدار موسسه ملی نفت لیبی درباره تعطیلی دو میدان نفتی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، موسسه ملی نفت لیبی در بیانیه‌ای درباره تعطیلی دو میدان نفتی الشراره و الفیل و برگزاری اعتراضات گارد حفاظت از تأسیسات در داخل میدان الشراره و تهدید کارگران به توقف تولیدات هشدار داد.

در بیانیه موسسه ملی نفت لیبی آمده است که این موسسه اقدام گارد حفاظت از تأسیسات نفتی الشراره در سازماندهی اعتراضات و تهدید کارگران به توقف تولیدات را محکوم می‌کند.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، موسسه ملی نفت و شرکت عملیات نفتی أکاکوس درباره پیآمدهای ناگوار تعطیلی این میادین نفتی و تأثیرات منفی آن بر منطقه جنوبی و اقتصاد لیبی هشدار دادند.

در بیانیه مذکور آمده است که تعطیلی میادین مذکور باعث به وجود آمدن مشکلات لجستیکی طولانی‌مدت خواهد شد و علاوه بر آن تولیدات روزانه میدان الشراره به میزان حدود ۳۱۵ هزار بشکه و تولید ۷۳ هزار بشکه نفت در میدان الفیل متوقف می‌شود و به این ترتیب روزانه ۳۲.۵ میلیون دلار به اقتصاد لیبی خسارت وارد خواهد آمد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول