اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

سرپرست معاونت عمرانی استانداری سمنان:

طرح بازآفرینی شهری در سمنان با سرعت بیشتری اجرا شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: اجرای طرح بازآفرینی شهری در این استان باید با سرعت بیشتری انجام شود.

طرح بازآفرینی شهری در سمنان با سرعت بیشتری اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان سمنان ظهر امروز به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در این جلسه بیان کرد: دولت طرح جامعی برای احیای بافت فرسوده دارد و تسهیلات خوبی برای مردم در نظر گرفته است؛ اما از سرعت پیشرفت کار در استان رضایت نداریم و اجرای طرح بازآفرینی شهری در استان سمنان باید با سرعت بیشتری انجام شود.

قدرت‌الله ابک اظهار کرد: با توجه به تأکیدات رئیس‌جمهوری و برنامه دولت از سال گذشته جلسات مستمری برای پیگیری این موضوع برگزار شد؛ اما با وجود تلاش اعضا از پیشرفت کار رضایت کامل نداریم.

وی افزود: باید بررسی کنیم و ببینیم چه مشکلی وجود دارد که با وجود اینکه دولت به تمام تعهدات خود در خصوص تأمین منابع و امضای تفاهم‌نامه‌ها و.. عمل کرده اما سرعت انجام امور موردرضایت نیست.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اضافه کرد: ارائه تسهیلات با نرخ بازپرداخت 9 درصد و تخفیف عوارض شهرداری، تخفیف انشعابات آب، برق و گاز و ارائه ودیعه به مشارکت‌کنندگان فرصت بزرگی پیش روی مردم برای احیای بافت‌های فرسوده ایجاد کرده است که باید موردتوجه قرار گیرد.

ابک گفت: باید همه مدیران تمام تلاش‌شان را به کار گیرند و برای جذب هدفمند اعتبارات استان برنامه ارائه کنند و اجرای این طرح در استان با سرعت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول