اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

پرداخت جهیزیه به مددجویان زنجانی به روز شد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از یک میلیارد و 645 میلیون تومان در قالب کمک‌ هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به 683 زوج زیرپوشش کمیته امداد استان پرداخت‌ شده است.

پرداخت جهیزیه به مددجویان زنجانی به روز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، هدایت صفری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند زیرپوشش، از سرفصل‌های حمایتی مهم این نهاد در حوزه حمایت‌های اجتماعی است و به لطف خدای متعال و همت والای خیران و نیکوکاران زنجانی پرداخت جهیزیه در این استان به روز است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه پرداخت کمک‌ هزینه ازدواج به زوج‌های جوان در قالب کمک‌ هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان مشمول دریافت این خدمت انجام می‌شود، افزود: هدف کمیته امداد از ارائه این خدمت توسعه و ترویج ازدواج آسان و به هنگام در بین جامعه هدف این نهاد است.

وی افزود: به‌منظور کمک به تأمین جهیزیه 375 نوعروس، 221 مورد هدیه ازدواج به فرزندان مددجویان و ازدواج مجدد 48 نفر از بانوان زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال تاکنون یک میلیارد و 606 میلیون تومان پرداخت شده است .

صفری به تامین جهیزیه خانواده‌های نیازمند افراد غیر تحت پوشش ساکن  در مناطق محروم استان نیز اشاره کرد و افزود:به این قبیل مراجعات موردی نیز تا پایان آبان‌ماه سال جاری که 39 مورد بوده است مبلغ 39 میلیون تومان در قالب کمک هزینه جهیزیه پرداخت شده است.

صفری افزود: با هدف افزایش ازدواج‌های پایدار و ترویج سبک زندگی اسلامی و کاهش آمار طلاق، کلاس‌های مختلف آموزشی با موضوعاتی چون آیین همسرداری، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، ازدواج سالم، فرزندپروری و اخلاق در خانواده برای زوج‌های جوان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با دعوت از خیران و مؤسسات خیریه فعال در این بخش برای کمک به تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند، در قالب طرح کوثر گفت: خیران زنجانی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا شماره‌گیری #024*8877* از طریق تلفن همراه و یا تلفن گویای 0968877 در تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مشارکت کنند.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول