اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

فرماندار پاکدشت:

حفظ فرهنگ ملی امری خطیر و ضروری است

فرماندار پاکدشت با بیان اینکه حفظ سنن و فرهنگ ملی امری واجب است، گفت: باید برای مقابله با هجمه فرهنگی برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم.

حفظ فرهنگ ملی امری خطیر و ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از پاکدشت، هادی تمهیدی فرماندار پاکدشت در آئین اختتامیه نخستین هفته فرهنگی این شهرستان پاکدشت که ظهر امروز در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه ابوریحان برگزار شد، اظهار داشت: در پاکدشت اقوام و طوایف مختلفی زندگی می‌کنند که ظرفیت‌های بالقوه انسانی این شهرستان هستند که برای معرفی آن‌ها یک برنامه هفت‌روزه اجرا شد.

وی افزود: ۱۸ برنامه شاخص در این هفته به مرحله اجرا رسید و بیش از ۳۲ برنامه فرعی دیگر نیز در ادارات، مدارس، مساجد و محله پاکدشت برگزار شد.

فرماندار پاکدشت حفظ سنن و فرهنگ ملی را امری خطیر و ضروری دانست و تصریح کرد: باید برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی برنامه‌ریزی دقیق و درستی داشته باشیم و فعالانه با این هجمه‌ها مقابله کنیم.

وی با اشاره به نمایشگاه گل پاکدشت که مورد استقبال بی‌نظیر مردم و مسؤولین قرار گرفت، خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری نمایشگاه دائمی گل در شهرستان پاکدشت، نخستین جلسه برگزار شده و امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و همکاری دستگاه‌های مربوطه پس از مشخص شدن مکان نمایشگاه این مهم محقق شود.

انتهای پیام/پ/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول