اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

رئیس جهاد کشاورزی گنبدکاووس خبر داد

توسعه کشت گلخانه‌ای در گنبدکاووس با اعطای 80 میلیارد تسهیلات بانکی

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی گنبدکاووس با اشاره به دستور وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر حمایت از کشت گلخانه‌ای، گفت: با دستور ایشان 80 میلیارد تومان تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به گنبدکاووس اختصاص یافت.

توسعه کشت گلخانه‌ای در گنبدکاووس با اعطای 80 میلیارد تسهیلات بانکی

غلامعلی نورا امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه امروزه یکی از محورهای توسعه کشاورزی و اقتصادی در کشورهای پیشرفته دنیا توسعه کشت گلخانه‌ای است، اظهار کرد: توسعه کشت گلخانه‌ای به دلیل افزایش راندمان تولید و تضمین موفق کشت در استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس نیز می‌تواند بر سرعت توسعه اقتصادی بیافزاید.

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر علاقه‌مندی به کشت گلخانه‌ای در حوزه‌های مختلف در سطح کشور و به ویژه استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس افزایش یافته است، افزود: بدون تردید این نگاه مثبت فعالان اقتصادی به حوزه کشت گلخانه‌ای می‌تواند به زودی نقش پررنگی در توسعه منطقه ما ایجاد کند.

معاون رئیس سازمان و مدیر اداره جهاد کشاورزی گنبدکاووس با اشاره به اینکه بر اساس تصمیمات اخذ شده توسط وزیر جهاد کشاورزی برای توسعه کشت گلخانه‌ای در گنبدکاووس اقدامات مثبتی در این حوزه در حال رخ دادن است، تاکید کرد: بر اساس این دستورات مبلغی بالغ بر 80 میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای توسعه پروژه‌های گلخانه‌ای شهرستان گنبدکاووس اختصاص یافته است.

نورا با تاکید بر اینکه تا کنون برای بالغ بر 120 هکتار از اراضی شهرستان گنبدکاووس پروانه کشت گلخانه‌ای صادر شده است، افزود:با این احتساب به زودی گنبدکاووس را باید محور اصلی کشت گلخانه‌ای کشور به شمار آورد.

وی با تقدیر از حمایت مسوولان ارشد شهرستان به ویژه فرماندار ویژه گنبدکاووس و همکاری بانک‌های عامل ارائه دهنده تسهیلات به فعالان اقتصادی در حوزه کشاورزی و دامپروری، گفت: به لطف خدا تا کنون مشکل خاصی در پرداخت تسهیلات به متقاضیان نداشته‌ایم و قطعا با طی این روند آینده پرفروغی در انتظار شهرستان گنبدکاووس در این حوزه است.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول