اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

توبیخ برای مربیان بومی تراکتورسازی و ماشین‌سازی

تراکتورسازی و ماشین‌سازی جریمه شدند/ خطر بازی بدون تماشاگر برای تراکتورسازی

تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شدند.

تراکتورسازی و ماشین‌سازی جریمه شدند/ خطر بازی بدون تماشاگر برای تراکتورسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور جدیدترین آرای خود را صادر کرد که در این بین می‌توان به جریمه نقدی تیم تراکتورسازی و ماشین‌سازی اشاره کرد. کاظم محمودی و مهدی بخشی‌زاده مربیان بومی تراکتورسازی و ماشین‌سازی هم ضمن توبیخ، جریمه مالی شدند.

در رای صادر شده کمیته انضباطی آمده است:

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران برگزا‌ر و از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تهران تخلفاتی مبین بر فحاشی تماشاگران به بازیکن تیم مقابل رخ داد. تیم پرسپولیس به جریمه نقدی 100 میلیون ریالی محکوم شد.

تیم تراکتورسازی تبریز نیز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به تیم مقابل باید جریمه نقدی 100 میلیون ریالی پرداخت کند.

کاظم محمودی، سرپرست تیم تراکتورسازی تبریز نیز به دلیل اعتراض مکرر به داور بازی که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی محکوم شد.

کمیته انضباطی اعلام کرد اگر چه با تجویز مقررات انضباطی و با توجه به دفعات ارتکاب تخلف از سوی تماشاگران هر 2 تیم، کمیته انضباطی می‌تواند این تیم‌ها را به انجام مسابقه خانگی بدون حضور تماشاگران خودی محروم کند. معهذا از اعمال محرومیت خودداری و بر جریمه نقدی بسنده کرده و این اقدام را به معنای رویه کمیته و توسل به جریمه نقدی در موارد بعدی نیست و به مسوولان هر 2 باشگاه فوق متذکر می‌شود با اعمال تمهیدات و نظارت لازم موجباتی فراهم تا از بروز تخلفات تماشاگران که سبب خدشه به محیط ورزشگاه‌ها و دلسردی علاقمندان واقعی فوتبال است، جلوگیری کند. در غیر این صورت به هر میزان که ضروری باشد مسابقات تیم‌ها با استفاده از مقررات انضباطی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران برگزار و ضمن آن جریمه نقدی حداکثری تعیین خواهد شد.

جریمه نقدی برای ماشین‌سازی تبریز و سپاهان اصفهان

دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و سپاهان اصفهان در حالی برگزار شد تماشاگران تیم ماشین‌سازی تبریز اقدام به فحاشی به یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر و اهانت به داور مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رضا مرادی، مربی تیم ماشین‌سازی تبریز به دلیل اعتراض به داور که سبب التهاب در ورزشگاه و اخراج وی شد و اهانت به تیم داوری، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم شد و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

یوسف بخشی‌زاده، مربی تیم ماشین‌سازی تبریز به دلیل اعتراض‌های مکرر و تحریک تماشاگران که منجر به اخراج وی شد به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم است و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/10/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول