اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کاراته بانوان گیلان در گفت‌وگو با فارس:

کاراته وان چین اولویتمان برای اعزام نبود/ حضور پرقدرت بهمن‌یار در کاراته وان پاریس

سرمربی تیم کاراته بانوان گیلان با اشاره به عدم حضور بهمن‌یار در کاراته وان چین گفت: این رقابت‌ها از ضریب پایینی برخوردار بود و ترجیح دادیم در کاراته وان پاریس حضور پیدا کنیم.

کاراته وان چین اولویتمان برای اعزام نبود/ حضور پرقدرت بهمن‌یار در کاراته وان پاریس

فاطمه قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به عدم حضور بهمن‌یار در رقابت‌های جهانی کاراته وان چین اظهار کرد: این رقابت‌ها از رنکینگ پایینی برخوردار بود و پس از جمع‌بندی تصمیم گرفتیم برای رقابت‌های کاراته وان پاریس آماده شویم.

وی با بیان اینکه کاراته وان پاریس دارای ضریب پنج است بیان کرد: رقابت‌های کاراته وان چین دارای ضریب دو بود و از اهمیت کمتری نسبت به کاراته وان پاریس برخوردار است، رقابت‌های کاراته وان پاریس بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تأثیر بسزایی در افزایش رنکینگ و راه‌یابی به المپیک 2020 توکیو دارد.

مربی دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی اسپانیا با اشاره به آغاز تمرینات بهمن‌یار تصریح کرد: پس از رقابت‌های جهانی اسپانیا و استراحتی کوتاه، تمرینات بهمن‌یار برای حضور پرقدرت در رقابت‌های کاراته وان پاریس آغاز شد.

قاسمی با اشاره به حمایت‌های فدراسیون کاراته، هیئت کاراته استان گیلان و مسؤولان استانی خاطرنشان کرد: مسؤولان برای رسیدن بهمن‌یار به المپیک توکیو قول هرگونه مساعدت مالی و معنوی را داده‌اند و امیدواریم با کسب سهمیه پاسخ این حمایت‌ها را بدهیم.

وی با اشاره به عضویت خود و بهمن‌یار در جمعیت هلال‌احمر گفت: هلال‌احمر نقش بسزایی در خدمت‌رسانی به مردم ایفا می‌کند و عضویت در این جمعیت یک افتخار برایمان محسوب می‌شود.

سرمربی تیم کاراته بانوان گیلان با اذعان به حضور پرقدرت تیم گیلان در سوپرلیگ افزود: حضور در این رقابت‌ها تأثیر مثبتی در افزایش سطح فنی کاراته‌کاهای استانمان دارد و در حال حاضر در گروهمان در مکان دوم قرارگرفته‌ایم.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول