اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ارومیه:

نیازمند ورود جدی خیرین در بازسازی عتبات عالیات هستیم

امام جمعه ارومیه در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت: امروز در راستای بازسازی صحن‌های عتبات عالیات نیازمند ورود جدی خیرین هستیم.

نیازمند ورود جدی خیرین در بازسازی عتبات عالیات هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا، اظهار کرد: تنها راه سعادت و خوشبختی انسان‌ها داشتن تقوا است از این رو برای رسیدن به این امر مهم همواره باید از محرمات الهی دوری جست.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: خداوند در صحرای محشر با افرادی که عهد‌های خود را با مقادیر بسیار ناچیزی فروخته‌اند هیچ توجهی نخواهد کرد و از اهالی عذاب خواهند بود.

وی تصریح کرد: حب و علاقه به اهل بیت(ع) که همواره در دل ایرانیان موج می‌زند سبب شده تا در زمینه بازسازی حرمین‌های شریفین عتبات و عالیات نقش موثری داشته باشیم با این حال اکنون نیازمند ورود جدی خیرین در این زمینه هستیم.

قریشی افزود: آمریکا در لجنزار انواع مفاسد اقتصادی، سیاسی و اخلاقی غرق شده است به همین منظور مردم باید در دشمن شناسی آگاهانه عمل کنند.

وی تشریح کرد: مردم در طول چهل سال همواره با بیداری و بصیرت خود بینی دشمنان در راس آمریکای جنایتکار را به خاک می مالند چرا که همیشه ثابت شده که آمریکا و اذناب آن در حال نقشه کشی و توطئه علیه ایران و نظام آن هستند.

امام جمعه ارومیه گفت: جبهه حق همواره پیروز میدان است و ایران و مردم مسلمان آن با توجه به وجود رهبری فرزانه در راس حکومت همیشه پیروز میدان بوده چرا که حمایت خداوند همیشه برای جبهه حق است و ایران مصداق بارز یدالله فوق ایدیهم به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول