اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

بسیج اساتید، دانشجویی و کارکنان دانشگاه تربیت مدرس:

حضور محکومان امنیتی در دانشگاه تربیت مدرس خروجی تصمیم کدام مجموعه دانشگاهی‌ است؟

بسیج دانشجویی، اساتید و کارکنان دانشگاه تربیت مدرس از رئیس دانشگاه تربیت مدرس خواستند تا پاسخگوی عملکرد خود و مجموعه­‌های تحت مدیریتش درباره حضور محکومان امنیتی و اقتصادی در این دانشگاه باشد.

حضور محکومان امنیتی در دانشگاه تربیت مدرس خروجی تصمیم کدام مجموعه دانشگاهی‌ است؟

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی، اساتید و کارکنان دانشگاه تربیت مدرس در واکنش به برگزاری سخنرانی محکومان امنیتی در این دانشگاه طی نامه‌ای از احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس خواستند تا در فضایی آرام، پاسخگوی عملکرد خود و مجموعه­‌های تحت مدیریتش باشد و تاکید کردند که تا پاک شدن دانشگاه از لوث وجود عناصر ضدانقلاب از سطح دانشگاه از پای نخواهند نشست.

در این نامه آمده است: « دانشگاه تربیت مدرس که لقب دانشگاه مولود انقلاب را یدک می­‌کشد همواره از دانشگاه­‌های پیشرو در نشر ارز‌ش­های انقلاب اسلامی شناخته می‌­شده است و همگان این دانشگاه را به عنوان یک دانشگاه انقلابی که اهداف و برنامه‌های آن در راستای نیل به اهداف و ارزش­های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، می­‌شناسند. اما متاسفانه اتفاقات اخیری که در دانشگاه رخ داده، هویت و خط­مشی اصلی آن که همان پیگیری اهداف و آرمان­های انقلاب اسلامی را زیر سوال برده است. 

دعوت از محکومین امنیتی و مفسدین اقتصادی (سعید حجاریان، عماد الدین باقی و غلامحسین کرباسچی) که بعضا جز پیشروان و محرکان محوری فتنه 88 بوده­‌اند، فضای این دانشگاه را به کانون اجتماع عناصر اپوزوسیون نظام بدل کرده است جلسه­‌ای که محتوای آن طرح مباحثی سخیف، دور از شان و با ادبیاتی توهین آمیز نسبت به جایگاه ولایت فقیه و نظام اسلامی بوده و  قلب ارادتمندان نظام اسلامی را به درد آورده­‌است.

حال سوال آنجاست که اتفاقات اخیر در دانشگاه، خروجی تصمیم کدام مجموعه دانشگاهی‌ست؟ برنامه‌­ای که پیرو سخنان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، به صورت غیر قانونی و بدون مجوز هیئت نظارت بر تشکل­های دانشجویی برگزار گردیده و سخنان ایراد شده در این مراسم ساختارشکنانه و خلاف مصالح عمومی و نظام انقلاب اسلامی بوده ­است.

مگر مسئولین هیئت نظارت کسانی غیر از مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، ریاست دانشگاه و نماینده وزارت علوم بوده اند که این مراسم غیرقانونی و بدون مجوز برگزار شده است؟

اما سوال دیگر آن است که اگر برنامه روز دوشنبه مورخ 19/09/1397 مجوز برگزاری نداشته،  چرا و چگونه روابط عمومی و معاونت فرهنگی دانشگاه تبلیغات آن را در محیط دانشگاه و فضای مجازی بر عهده گرفته ­اند؟ و یا چگونه حراست دانشگاه برگزاری این برنامه را تایید کرده، انتظامات جلسه را بر عهده داشته و شرایط مکان برگزاری مراسم را مهیا نموده است؟ و یا  اینکه چگونه سامانه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی تبلیغات این مراسم را به نحو احسن انجام داده است؟

جناب آقای دکتر احمدی ریاست محترم دانشگاه تربیت مدرس، حال بنا به آنچه در شرح نامه آمده ­است و با توجه به اتفاقات ناگوار اخیر ما مجموعه­ های انقلابی، همگی یکدل و یکصدا از جنابعالی بعنوان ریاست دانشگاه خواستاریم در فضایی آرام، پاسخگوی عملکرد خود و مجموعه­‌های تحت مدیریتتان باشید و مجددا تاکید می­‌کنیم که تا رسیدن به نتیجه مطلوب که همان پاک نمودن دانشگاه از لوث وجود عناصر ضد انقلاب از سطح دانشگاه است، از پای نخواهیم نشست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول