اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهركرد خبر داد

حمله قاچاقچیان با قمه به پلیس/ متخلفان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شهركرد گفت: با شليک عوامل پليس دو قاچاقچی شرور كه با قمه به طرف ماموران حمله ور شده بودند دستگير و 9 گرم هروئين كشف شد.

حمله قاچاقچیان با قمه به پلیس/ متخلفان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، سید روح الله موسوی گفت: در پی وصول خبری مبنی بر فعالیت گسترده دو سوداگر مرگ در زمینه توزیع موادمخدر صنعتی در شهرکرد موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری 11 سعدی شهرکرد، قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد افزود: مأموران پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و کسب مجوز قضایی این دو قاچاقچی را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.
وی ادامه داد: قاچاقچیان که در مخفیگاه خود در حال بسته‌بندی هروئین بودند به محض مشاهده مأموران با قمه و چاقو به سوی آنان حمله‌ور شدند.
موسوی تصریح کرد: مأموران ابتدا با رعایت قانون بکارگیری سلاح برای مهار این دو سوداگر مرگ اقدام به شلیک هوایی کردند و با ادامه اقدامات شرارات آمیز متهمان یکی از آنان از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد در پایان با اشاره با کشف 9 گرم هروئین و دو تیغه قمه و چاقو از مخفیگاه متهمان از معرفی آنان به مراجع قضایی خبر داد و گفت: برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان مواد مخدر به‌طور مستمر در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان شهرکرد، قرار دارد.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول