اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گیلان

نماینده ولی‌فقیه در گیلان در جمع مسؤولان و‌ متصدیان راهداری استان:

ضرورت تقویت فرهنگ دینی و مذهبی در رانندگان/ توزیع کوپنی لاستیک بین رانندگان مختص شرایط جنگ است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان بر ضرورت تقویت فرهنگ دینی و مذهبی در بین رانندگان از سوی مسئولان تأکید کرد و خواستار ارائه آزادانه خدمات به رانندگان ازجمله توزیع لاستیک در بین آن‌ها شد.

ضرورت تقویت فرهنگ دینی و مذهبی در رانندگان/ توزیع کوپنی لاستیک بین رانندگان مختص شرایط جنگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نماینده ولی‌فقیه در گیلان ظهر امروز در دیدار با  مسؤولان و‌ متصدیان راهداری استان با تقدیر از تلاش‌های راهداران در جاده‌ها اظهار کرد: راهداران گاها درراه‌های روستایی نیز حضور دارند و این اقدام قابل‌تقدیر است.

آیت‌الله رسول فلاحتی با اشاره به حضور راهداران در شرایط سخت جوی درراه‌ها افزود: پلیس‌راه، راهداری و هلال‌احمر ازجمله نهادهایی هستند که دوشادوش یکدیگر همکاری می‌کنند و در ایجاد آرامش و امنیت سفر تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه هیچ‌گاه از حجم ترافیک درراه‌ها با راه‌اندازی راه‌آهن کاهش پیدا نمی‌کند تصریح کرد: راه‌آهن بیشتر به دنبال نقل‌وانتقال بار است و اگر جابه‌جایی مسافر نیز در آن جدی گرفته شود باز جاده‌ها شاهد ترافیک خودروها هستند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به حضور رانندگان در جاده‌ها و لزوم ارائه خدمات به آن‌ها در شرایط سخت معیشتی و تحریمی تصریح کرد: شیوه توزیع فعلی لاستیک با کوپن در بین رانندگان مختص شرایط بحرانی و‌ جنگ است بنابراین باید شیوه ارائه خدمات به مردم ازجمله رانندگان آزاد باشد.

فلاحتی با بیان اینکه رانندگان به جهت حضور مستمر در جاده‌ها وقت پرداختن به مسائل دینی و مذهبی را به‌قدر کافی ندارند گفت: بااینکه در بسیاری از رفتار رانندگان ازجمله سیگار نکشیدن فرهنگ‌سازی شده، لازم است فرهنگ دینی و مذهبی نیز در بین این قشر زحمتکش با تهیه و توزیع اقلام فرهنگی در بین آن‌ها تقویت شود.

وی بر لزوم تکریم مسافران خارجی از سوی کاربران ناوگان حمل‌ونقل عمومی تأکید کرد و افزود: تکریم و دلداری مسافران در موقع بحرانی از سوی رانندگان یکی از اقدامات ارزشمند است که باید در بین کاربران ناوگان حمل‌ونقل عمومی موردتوجه قرار بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به سهل‌انگاری برخی‌ها در برف سال ۸۳ گفت: راهداران باید همچون گذشته در بازگشایی راه‌های استان به‌موقع اقدام کنند و مانع از بروز بحران‌ها بزرگ‌تر شوند.

محمدرضا نازک‌کار، مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان گیلان نیز در این دیدار علاوه بر بیان پیشینه‌ای از تاریخ راهداری و مجموعه آن به ارائه‌ی گزارشی از عملکرد این اداره کل در حوزه راهداری و حمل نقل جاده‌ای گیلان در بخش‌های مختلف پرداخت.

انتهای پیام/84007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول