اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمان

توصیه به کشاورزان برای خرید بذر گندم از واحدهای مجاز

50 پرونده خسارت گندم‌کاران فاریابی در حال رسیدگی است

رئیس حوزه قضایی فاریاب گفت: با توجه به خسارت‌هایی که سال گذشته به گندم‌کاران شهرستان فاریاب وارد شد، لازم است امسال بذر مورد نیاز خود را برای کاشت گندم صرفا از واحدهای مجاز و با تائید مراجع نظارتی خریداری کنند.

50 پرونده خسارت گندم‌کاران فاریابی در حال رسیدگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فاریاب، علیرضا سالاری اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل کاشت گندم در شهرستان فاریاب، کشاورزان بذر مورد نیاز خود را از واحدهای مجاز و مورد تائید مراجع نظارتی خریداری کنند.

وی گفت: با توجه به خسارت‌هایی که در سال گذشته به گندم‌کاران شهرستان فاریاب وارد شد لازم است امسال بذر مورد نیاز خود را برای کاشت گندم صرفا از واحدهای مجاز و با تائید مراجع نظارتی خریداری کنند تا شاهد حوادثی مانند سال گذشته نباشیم.

رئیس حوزه قضایی فاریاب  با اعلام اینکه به واحدهای نظارتی از جمله مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فاریاب تذکرات لازم داده شده است، بیان داشت: در صورت بروز حوادثی مشابه سال گذشته با عوامل مقصر مطابق قانون برخورد خواهد شد.

سالاری در خصوص موضوع بذرهای نامرغوب که سال گذشته به محصولات کشاورزان گندم‌کار فاریاب خسارت وارد کرده بود، عنوان کرد: در این رابطه 50 پرونده در دادگاه فاریاب تشکیل شده است و افراد دادخواست مطالبه خسارت داده‌اند.

وی بیان کرد: رسیدگی به پرونده‌ها در حال انجام است و تاکنون دو پرونده با رضایت شاکیان پرونده مختومه شده است.

انتهای پیام/٨۰۰۴٢/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول