اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

از ۲۶ دی‌ماه

سمنان میزبان کلاس مربیگری کشوری تنیس بانوان شد

رئیس هیأت تنیس استان سمنان گفت: ۲۶ دی‌ماه این استان میزبان کلاس مربیگری کشوری درجه سه تنیس بانوان است.

سمنان میزبان کلاس مربیگری کشوری تنیس بانوان شد

عباس قادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در تشریح برنامه‌های هیأت تنیس استان سمنان، اظهار کرد: در زمینه ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان در هیأت‌های ورزشی هنوز تکلیف را روشن نکرده‌اند و همچنان ریاست هیأت تنیس استان را برعهده دارم.

رئیس هیأت تنیس استان سمنان ادامه داد: ۲۶ دی‌ماه استان سمنان میزبان کلاس مربیگری کشوری درجه سه تنیس بانوان است و حدود ۲۰ مربی از سراسر کشور در این کلاس حضور پیدا خواهند کرد.

قادری با تأکید بر اینکه برگزاری هیچ مسابقه استانی و کشوری را تا بهمن‌ماه در برنامه نداریم، تصریح کرد: بهمن‌ماه طبق سنت هرساله به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ویژه‌برنامه‌ای در قالب برگزاری مسابقات داریم.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی زیرساختی تنیس در استان سمنان متوقف نیست، اضافه کرد: اجرای چهار پروژه زمین تنیس در شهرستان سمنان از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

رئیس هیأت تنیس استان سمنان با بیان اینکه دو زمین تنیس در شهرستان گرمسار داریم، تصریح کرد: این دو پروژه هم در حال تکمیل است و در وضع خوبی قرار دارد.

قادری با تأکید بر اینکه مراحل ساخت و تکمیل دو پروژه زمین تنیس در شهرستان شاهرود هم در حال انجام است، اضافه کرد: مشکل خاصی در این رابطه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه برنامه استعدادیابی بدون وقفه در حال انجام است، اظهار کرد: در رده‌های سنی پایه و بزرگ‌سالان در بخش‌های مردان و بانوان دارای استعدادهای خوبی هستیم.

انتهای پیام/۷۵۰۳۵/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول