اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران مطرح کرد

پیشبرد 3 سند ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، توسعه روستایی و اشتغال در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با بیان اینکه دو سند برنامه توسعه روستایی و اشتغال تنظیم و 80 درصد از اقدامات آن انجام شده است، گفت: همچنین سند دیگری تحت عنوان «ساماندهی آسیب‌های اجتماعی» نیز تا 15 روز دیگر آماده می‌شود.

پیشبرد 3  سند ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، توسعه روستایی و اشتغال در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، نعمت‌الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران گفت:‌ما برای 15 کارگروه اقدامات مناسبی انجام دادیم.

وی افزود: در بخش سند آمایش چالش‌های استان مورد بررسی قرار گرفتند و ما نیز بر اساس این سند برنامه‌ای اقدام خواهیم کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مطرح کرد:  دو سند برنامه توسعه روستایی و اشتغال وجود دارد که بیش از 80 درصد اقدامات آن انجام شده است و ما به عنوان اولین استان در انجام این اقدام قدم برداشته‌ایم.

ترکی در ادامه تصریح کرد: سند ساماندهی آسیب‌های اجتماعی نیز تا 15 روز دیگر آماده می‌شود که وظایف دستگاه‌ها در آن مشخص شده است و آماده اجرا قرار دارد.

در ادامه این نشست تواهن معاون فنی عمرانی استانداری تهران ضمن تشکر از نمایندگان مجلس در زمینه ارائه بودجه برای شهرداری‌ها گفت: این بودجه برای شهرداری‌ها راهگشا است و در بسیاری از موارد مردمی از آن بهره می‌برند.

وی ضمن تشکر از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در تنظیم سند آمایش گفت: یکی از دلایلی که برنامه چهارم توسعه فرصت اجرایی پیدا نکرد، خالی بودن جای ضمانت در آن بود؛ ما امروز سندی را تصویب می‌کنیم که همه موارد عمران، آبادانی، سیاسی و ... را در برمی‌گیرد. حال سؤال اینجاست که ضمانت برای اجرای این برنامه در نظر گرفته شده است یا خیر.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول