اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از قیمت مرغ در زنجان

قیمت مصوب مرغ 11 هزار و 500 تومان تعیین شد/ رئیس اتحادیه: مرغ گرم همچنان کم است

ستاد تنظیم بازار دیروز قیمت مصوب مرغ را 11 هزار و 500 تومان برای مصرف کننده اعلام کرده و امروز نیز مرغ به همین قیمت به فروش می‌رسد، اما امروز نیز همچون روز گذشته مرغ در بازار نایاب است.

قیمت مصوب مرغ 11 هزار و 500 تومان تعیین شد/ رئیس اتحادیه: مرغ گرم همچنان کم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اواخر آذرماه امسال قیمت مرغ گرم به بیش از 12 هزار و 200 تومان رسید به همین دلیل ستاد تنظیم بازار استان تصمیم بر متعادل‌سازی قیمت‌ها گرفت.

در نتیجه همین قیمت‌گذاری مرغداری‌‎ها در واکنشی اعتراضی به قیمت تعیین شده کشتار خود را کاهش دادند و دیروز در مجموع در کل استان فقط 4 تن مرغ گرم توزیع شد.

ستاد تنظیم بازار نیز برای جبران این کمبود اقدام به توزیع 21 تن مرغ منجمد کرد.

حسین جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در همین مورد اعلام کرد که به برای متعادل‌سازی دوباره قیمت مرغ منجمد جلسه‌ای با حضور مرغ‌داری‌ها و اتحادیه برگزار خواهد شد که اقداماتی در این زمینه انجام شود.

با پیگیری خبرنگار فارس مشخص شد ستاد تنظیم بازار دیروز قیمت مصوب مرغ را 11 هزار و 500 تومان برای مصرف کننده اعلام کرده و امروز نیز مرغ به همین قیمت به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان در تایید این موضوع گفت: بر اساس جلسه‌ای که دیروز برگزار شد، قیمت مرغ گرم 11 هزار و 500 تومان مصوب شد.

سید ناصر رمضانلو با بیان اینکه دیروز عصر ستاد تنطیم بازار قیمت مصوب مرغ گرم را 11 هزار و 500 تومان اعلام کرد، گفت: قیمت کشتار مرغ گرم 7 هزار و 900 تومان و قیمتی که به دست مصرف کننده می‌رسد نیز 11 هزار و 500 تومان تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز باز هم  مرغ گرم موجود در بازار کم است و پاسخگوی نیازهای شهروندان نیست، افزود: میزان توزیع مرغ گرم 6 تن است که البته مرغ منجمد نیز به قیمت 8 هزار و 900 تومان توزیع می‌شود.

رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با اشاره به اینکه در استان‌های دیگر قیمت آزاد است اما در زنجان مصوب تعیین شده است، تصریح کرد: در استان زنجان مصوب شده که قیمت بالاتر از 11 هزار و 500 تومان نباشد.هرچند که در برخی از استان‌ها قیمت تا 13 هزار و 500 تومان نیز رسیده است.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول