اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمانشاه

رئیس هیأت وزنه‌برداری کرمانشاه چه کسی خواهد شد؟

فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کرده است به زودی مجمع انتخاباتی هیأت وزنه‌برداری استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت وزنه‌برداری کرمانشاه چه کسی خواهد شد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پس از رفتن بابک سلیمی از هیأت وزنه‌برداری؛ اداره ورزش و جوانان «عباس عباسی» را به سمت سرپرستی موقت هیأت منصوب کرد، از طرفی اعلام شد که کاندیداهای داوطلب برای ریاست هیأت تا 10 تیرماه فرصت دارند برای شرکت در مجمع انتخاباتی ثبت‌نام کنند.

این مهلت قانونی به پایان رسید و چهار نفر خود را برای ریاست هیأت وزنه‌برداری معرفی کردند، بابک سلیمی (رئیس سابق هیأت وزنه‌برداری)، امید صالحی (نائب رئیس هیأت پرورش اندام و بدنسازی)، علی‌رضا قهرمانی (کارمند اداره استانداری) و علی گلناری(مربی وزنه‌برداری) چهار کاندیدی هستند که برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند.

در این بین حضور امید صالحی که سال‌ها به عنوان نائب رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام فعالیت دارد، جالب توجه است،  وی که از دوستان صمیمی حسین شیروانی مشاور علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری محسوب می‌شود یکی از شانس‌های اصلی برای پیروزی در مجمع هیأت وزنه‌برداری خواهد بود.

دیگر فردی که نامش در این لیست جالب توجه است، بابک سلیمی است، ریاست سابق هیات وزنه‌برداری که از قضا کارنامه موفقی نیز داشت و بعد از پایان دوره ریاستش و در حالی که هیأت با انواع، اقسام حواشی، مشکلات ریز و درشت گیر کرده بود از سمت خود کنار رفت.

سلیمی که ارتباط خوبی با رئیس فدراسیون ندارد این‌بار و بعد از زمانی نزدیک به هشت ماه برای ریاست هیأت وزنه‌برداری ثبت‌نام کرده است و در تلاش است جایگاه پیشین خودش را پس بگیرد.

حضور قهرمانی کارمند استانداری در جمع کاندیداها نیز از نکات قابل توجه دیگر در بین اسامی است، همچنین نام گلناری که یکی از مربیان با سابقه وزنه‌برداری کرمانشاه به شمار می‌رود در بین کاندیدا به چشم می‌خورد.

*هیأت آشفته و مدعیان نه چندان موفق!

در مجموع نگاهی کلی به نفراتی که برای این هیأت ثبت‌نام کرده‌اند، نشان این را دارد که ضعف سال‌های اخیر وزنه‌برداری موجب شده است نفراتی که سابقه چندانی در بحث ورزش را نداشته‌اند احساس می‌کنند که می‌توانند سمت هیأت وزنه‌بردار را برعهده بگیرند، آن هم در شرایطی که رزومه برخی از آن‌ها نشان می‌دهد که برخی این افراد توفیقات چندانی نیز در گذشته در زمینه مدیریتی به دست نیاورده‌اند.

وزنه‌برداری کرمانشاه سال‌های پرتنش و ناآرامی را پشت سر گذاشته است و با تغییرات مدیریتی نیز هرگز نتوانست آن طور که شایسته است مسیر موفقیت را پیدا کند و به روزهای خوب سال‌های نه چندان دور خود برگردد.

حواشی ریز و درشت، مشکلات مدیریتی و معضلات مالی در این سال‌ها یک لحظه وزنه‌برداری را رها نکرده است و این رشته برای زنده شدن و تغییر مسیر نیازمند نگاه مدیریتی تازه و اندیشه‌های مدرن در بخش‌های مختلف است، رشته‌ای که این روزها بیش از هر چیز نیازمند این است که از مدیریتی مقطعی فاصله بگیرد و با رسیدن به ثبات لازم، به روزهای روشن نزدیک و نزدیک‌تر شود.

با تمام این تفاسیر در حال حاضر چهار نفر برای ریاست هیأت وزنه‌برداری ثبت‌نام کرده‌اند و این روزها در انتظار تایید صلاحیت برای حضور در این انتخابات هستند، انتخاباتی که هنوز زمان برگزاری آن از سوی فدراسیون وزنه‌برداری و اداره ورزش و جوانان اعلام نشده است و پس از تایید صلاحیت نفرات نهایی، اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/پ/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول