اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمانشاه

نائب رئیس هیأت وزنه‌برداری کرمانشاه:

بانوان وزنه‌بردار کرمانشاهی سالن تمرین اختصاصی ندارند

نائب رئیس هیأت وزنه‌برداری استان کرمانشاه گفت: نداشتن یک سالن اختصاصی و هالتر مخصوص بانوان از مشکلاتی مطرح بانوان وزنه‌بردار کرمانشاهی است.

بانوان وزنه‌بردار کرمانشاهی سالن تمرین اختصاصی ندارند

آزاده کوهدره‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به اینکه وزنه‌برداری بانوان کرمانشاه در وضعیت مناسبی قرار دارد، اظهار داشت: هانیه کرمی، وزنه‌بردار کرمانشاهی هم‌اکنون در اردوی تیم ملی نوجوانان حضور دارد.

وی به فعال بودن وزنه‌برداری بانوان در برخی از شهرستان‌ها از جمله اسلام‌آباد غرب اشاره و بیان کرد: این رشته در ایران و کرمانشاه نوپا و جدید است.

به گفته نائب رئیس هیأت وزنه‌برداری استان کرمانشاه، 20 نفر از بانوان استان در رده‌های مختلف در رشته وزنه‌برداری فعالیت دارند.

وی با اشاره به مشکلات وزنه‌برداری بانوان کرمانشاه، تصریح کرد: نداشتن یک سالن اختصاصی و هالتر مخصوص بانوان از مشکلاتی مطرح بانوان وزنه‌بردار است که امیدواریم این مسائل برطرف شوند.

کوهدره‌ای تصریح کرد: بانوان وزنه‌بردار کرمانشاهی از قدرت تکنیکی بالایی برخوردار هستند که با غیرت و تعصب وزنه می‌زنند.

امیدور هستم روزی فرا برسد که وزنه برداران استان در رقابت های بین المللی مثل المپیک حضور پیدا کنند.
وی با برنامه‌های هیأت برای میزبانی مسابقات وزنه‌برداری کشور در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف مهم و اصلی، میزبانی کرمانشاه در مسابقات وزنه‌برداری بانوان است تا بتوانیم این رشته را بیش از پیش بین بانوان جا بیندازیم؛ به امید روزی که وزنه‌برداران استان در رقابت‌های بین‌المللی مثل المپیک حضور پیدا کنند.

کوهدره‌ای با تقدیر از اقدامات مثبت سعدی رشیدی در وزنه‌برداری کرمانشاه، گفت: از زمانی که وی به عنوان سرپرست هیأت وزنه‌برداری منصوب شده، حاشیه‌هایی که وجود داشت از بین رفته است.

انتهای پیام/پ/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول